Meget svag positiv invitro test fra Rema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Laulund87

Hvis testen ligger for længe, kan man ikke regne med resultatet. Der kan være overskudsfarve der laver en nr 2 streg så den bliver "falsk" positiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

louise84

Anonym skriver:

Har du fået svar ved lægen? Krydser fingre for den er der.

Lægen sagde den var god nok, så jeg er 4+4 :0) Det er bare så fantastisk! Kan slet ikke fatte det... Det jeg fik at vide ved lægen var også, at uanset stregens tydelighed ville der ikke være en streg hvis ikke man er gravid 

Anmeld

31. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Har her til morgen testet og en meget meget svag lyserød streg kom frem inden for de 5 min. Er dog helt i tvivl om den overhovedet er god nok, så svag er den.

Er der andre der kender til testene fra Rema, Invitro?? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Tror jeg prøver en af mine vanlige teste i morgen tidlig

En streg, er en streg!  

Jeg troede heller ikke på det, dengang jeg testede første gang, da stregen var utydeligt. Men jeg har lært af min fejl og det viste sig jo også at være sandt, venter en lille pige til august! 

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

louise84 skriver:

Lægen sagde den var god nok, så jeg er 4+4 :0) Det er bare så fantastisk! Kan slet ikke fatte det... Det jeg fik at vide ved lægen var også, at uanset stregens tydelighed ville der ikke være en streg hvis ikke man er gravid 

Stort tillykke! Det er da fantastisk!

I dag testede jeg igen - en meget meget svag streg kunne skiftes ved strækt arm testen, men er stadig ikke overbevist. Jeg er gået over tid, men de andre to gange jeg har været gravid har jeg hurtigt fået meget positive tests. Hvis det fortsætter går jeg til lægen og får taget blodprøve.

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Testede Gravid med clear blue digital i dag!

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

louise84 skriver:

Tillykke!! 

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Testede Gravid med clear blue digital i dag!

Og tillykke til DIG også... Juhuu!  

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og tillykke til DIG også... Juhuu!  

Tusind tak! Er meget glad, men pga. to tidligere spontane aborter, har jeg brug for masser af krydsede fingre for at spiren bliver hvor den skal!

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak! Er meget glad, men pga. to tidligere spontane aborter, har jeg brug for masser af krydsede fingre for at spiren bliver hvor den skal!

Anmeld

4. juni 2012

gokkelok

Darling<3 skriver:

Nej nej nej, sådan hænger det altså ikke sammen..!

Der er noget i urinen, der gør at man sagtens kan få en positiv test - selvom man ikke er gravid - men testen ligger for længe!

Ja, men det er jo også derfor man skal følge brugsanvisningen og ikke lade den ligge i for lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.