Meget svag positiv invitro test fra Rema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.552 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Har her til morgen testet og en meget meget svag lyserød streg kom frem inden for de 5 min. Er dog helt i tvivl om den overhovedet er god nok, så svag er den.

Er der andre der kender til testene fra Rema, Invitro?? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Tror jeg prøver en af mine vanlige teste i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg oplevede også at teste meget svag, det var også før tid... den var god nok, har en på 8 mdr idag... 

Jeg kender ikke til Rema testene...

Anmeld

30. maj 2012

sandramor

jeg har selv oplevet at teste svag positiv et par dage før.... og den var også god nok..... har en datter på 2 mdr herhjemme....

kender dog ikke de teste fra rema... jeg testede vidst med dem fra
lidl

Anmeld

30. maj 2012

louise84

Jeg har prøvet dem fra rema, lidl og billig-teste på nettet. Alle viser svag positiv streg, og har gjort det de sidste 5 dage. Tror jeg er 4+2 hvis jeg da er noget, skal til læge her i formiddag 

Anmeld

30. maj 2012

gokkelok

en graviditetstest kan ikke vise nogen streg, hvis man ikke er gravid. Det hormon den måler, er kun i urinen hvis man er gravid. Så jo, den er positiv

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.Jeg tror også den måske kan være god nok. Men tester alligevel i morgen igen med en anden slags test. Stregen var meget svag og er bange for at det også kan ende som en biokemisk. Måske en af de dyre clearblue jeg tager i brug i morgen :-)

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.Jeg tror også den måske kan være god nok. Men tester alligevel i morgen igen med en anden slags test. Stregen var meget svag og er bange for at det også kan ende som en biokemisk. Måske en af de dyre clearblue jeg tager i brug i morgen :-)

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

louise84 skriver:

Jeg har prøvet dem fra rema, lidl og billig-teste på nettet. Alle viser svag positiv streg, og har gjort det de sidste 5 dage. Tror jeg er 4+2 hvis jeg da er noget, skal til læge her i formiddag 

Har du fået svar ved lægen? Krydser fingre for den er der.

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

gokkelok skriver:

en graviditetstest kan ikke vise nogen streg, hvis man ikke er gravid. Det hormon den måler, er kun i urinen hvis man er gravid. Så jo, den er positiv

Nej nej nej, sådan hænger det altså ikke sammen..!

Der er noget i urinen, der gør at man sagtens kan få en positiv test - selvom man ikke er gravid - men testen ligger for længe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.