Ark...for helvede, Damen stjal min primetime!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Anonym trådstarter

Min primetime er altså min tur med et langt offentlig transportmiddel, som kører i min baghave (ja nok er jeg ano, men ikke over for jer) Når jeg sidder der, i tyve minutter og slapper af, med min avis, og min flaske vand, efter en hektisk morgen med unger, og ballade, ja så nyder jeg altså min tid i stilhed!
Ingen snakken og ingen knævren! Mit job indebære lige som en snak med ca 300 mennesker om dagen (hvis det kan gør det), så roen er bare så velkommen!

Men for satan, den her uge , har en kvinde været med transportmidlet, først om morgenen, og igen om eftermiddagen, hun står på sammen med mig, og står af sammen med mig, alt forladt, jeg ejer jo ikke hele verdenen, men altså...hun snakker i telefon, fra hun står på, og til hun står af, og selvfølgelig med sådan en snegl i øret, så hun ikke får krampe i hendes hænder!
Hun kan selvfølgelig snakke alt det hun vil, så absolut, men for dælen, igår da vi kørte hjem, sad hun lige ved siden af mig, og pladrede og pladrede...og jeg var bare så fyldt op til renden af snak med andre mennesker!
Well, jeg overlever det, men i dag, da jeg stod på med en god håndfuld aviser, kommer hun ind og hilser pænt på mig med et godmorgen, jeg hilser selfølgelig tilbage, det er vel naturligt, men CHRIST! Så kørte munden bare derud af, bla bla bla bla bla...og du arbejder jo lige ved siden af mig, ja jeg er jo kun på prøve, og jeg søgte også job der hvor du arbejder, og bla bla bla...sådan kørte den bare på hende.
Min filosofi er jo så at med ondt skal ondt fordrives, så jeg gav igen, øsede ud af alle mulige underlige ting, og tænkte, gad vide om det kan lukke bøffen på hende...men næææææ
Det opfordrede bare damen til at snakke videre, og fandme så skal hun følges med mig hele vejen hen til mit job, for hun jobber lige i nabohuset, heldigvis kun på prøve, så man kan jo håbe hun ikke holder! Aj Kaufie, jeg håber dælme ikke det er noget af din familie...lol.
Men for pokker da, nu er det lige som om hele min dejlige rolige hyggetur er ødelagt, min fred og ro er sønderrevet, for jeg ved da godt hvor hun planter skankerne i morgen!

Aj jeg aner ikke hvad jeg vil med det her, bare sprede ud af min vrede over at nogen stjal min tid! Uden jeg havde bedt dem om det...øv.

Jeg har så en plan, jeg tager en bog med i morgen, og begraver mig dybt ned i den, i håb om hun forstår det her er min tid, kun med mig, og mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Mary

Åhhh gud, det kan jeg virkelig godt sætte mig ind i! Sådan har jeg det også - orker ofte ikke at være et sludrehoved i bussen/toget. Vil helt sikkert anse mig selv som værende meget høflig, smilende og imødekommende, men hvis jeg havner ved siden af sådan en dims som du har fået som transport-makker nu, ja så bliver jeg faktisk en kold skid! Aner ikke hvor jeg finder det frem henne, for det er ikke noget jeg ellers kan finde ud af at være Men hvis jeg ikke ooooorker, jamen så orker jeg altså ikke, og så vender jeg ryggen til og sætter musik i ørene

Håber du finder ud af det med hende der, kan helt mærke irritationen i mig efter at have læst dit indlæg! Ved virkelig lige nøjagtig hvordan det føles!

Anmeld

23. april 2009

Kaufie

Har ikke familie, der jobber i nærheden af dig, så bare rolig....

Kan du ikke bare sætte dig ved siden af en anden, så hun ikke kan sætte sig der, med mindre hun vil sidde på skødet af den anden??

Eller..... starter dit transportmiddel tomt fra dit påstigningssted? Er der ikke et tys-tys-rum, så du kan henvise til skiltene?? Ellers må du have musik i ørerne og foregive du allerede er faldet i søvn før hun begynder at jappe.... eller endnu bdre: fald i søvn MENS hun japper.....

Sorry - men er heldigvis så priviligeret, at jeg har fast plads ved siden af min kollega i et tys-tys rum om morgenen.....

Anmeld

23. april 2009

Anonym trådstarter

Ja Kaufie, du ved jo selv at vi starter her fra...så transporten er helt tom lige der!
Og nej jeg kan heller ikke sætte mig ved andre, eftersom at vi er de første som står på, og der er jo den der uskrevet regel om at man ikke sætter sig ved andre med mindre alle andre sæder er fyldte...
Og den med Tys tysseren, den gælder ikke, ikke i det her univers, for der sad vi faktisk i dag!!!
Og hende der der går rundt, bad hende dæmpe sig flere gange, lol...og da vi så skulle af, begyndte hun en diskution med damen om at der ikke var skildtet med at det var en tys tys

Men hun er jo altså rigtig flink, det er ikke det, men hun bryder sgu min hellige cirkel, den cirkel man ikke skal bryde, jeg elsker sgu den tur, totalt, lidt lige som når mænd går på lokummet og skider, der er man alene, og man kan tænke alle de der tanker igennem som man ikke når ellers, men det er bare så splittet nu!

men jeg har en mulig løsning, normalt er der i mit transportmiddel, sådan en vogn der hvor ham der køre transportmidlet sidder, der er der pladser til at stable cykler ind, og sådan, nogle sjove ting, det bruges ofte af dem der bruger det som en transport til og fra arbejde og som ikke har en fast plads, der er nemlig enkeltmandssæder, på en lang række, og normalt sætter jeg min habengut på pladsen ved siden af mig, og selv sidder jeg på den første plads, så kan jeg nemmelig sidde der og gemme mig i hjørnet for mig selv.
I morges var det bare ikke sådan en transport der kom, så der var der så tys tys i stedet...men i morgen, så gemmer jeg mig gør jeg, om ikke andet så på det bette hus! SOM EN RIGTIG MAND!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.