Min primetime er altså min tur med et langt offentlig transportmiddel, som kører i min baghave (ja nok er jeg ano, men ikke over for jer) Når jeg sidder der, i tyve minutter og slapper af, med min avis, og min flaske vand, efter en hektisk morgen med unger, og ballade, ja så nyder jeg altså min tid i stilhed!
Ingen snakken og ingen knævren! Mit job indebære lige som en snak med ca 300 mennesker om dagen (hvis det kan gør det), så roen er bare så velkommen!
Men for satan, den her uge
, har en kvinde været med transportmidlet, først om morgenen, og igen om eftermiddagen, hun står på sammen med mig, og står af sammen med mig, alt forladt, jeg ejer jo ikke hele verdenen, men altså...hun snakker i telefon, fra hun står på, og til hun står af, og selvfølgelig med sådan en snegl i øret, så hun ikke får krampe i hendes hænder!
Hun kan selvfølgelig snakke alt det hun vil, så absolut, men for dælen, igår da vi kørte hjem, sad hun lige ved siden af mig, og pladrede og pladrede...og jeg var bare så fyldt op til renden af snak med andre mennesker!
Well, jeg overlever det, men i dag, da jeg stod på med en god håndfuld aviser, kommer hun ind og hilser pænt på mig med et godmorgen, jeg hilser selfølgelig tilbage, det er vel naturligt, men CHRIST! Så kørte munden bare derud af, bla bla bla bla bla...og du arbejder jo lige ved siden af mig, ja jeg er jo kun på prøve, og jeg søgte også job der hvor du arbejder, og bla bla bla...sådan kørte den bare på hende.
Min filosofi er jo så at med ondt skal ondt fordrives, så jeg gav igen, øsede ud af alle mulige underlige ting, og tænkte, gad vide om det kan lukke bøffen på hende...men næææææ 
Det opfordrede bare damen til at snakke videre, og fandme så skal hun følges med mig hele vejen hen til mit job, for hun jobber lige i nabohuset, heldigvis kun på prøve, så man kan jo håbe hun ikke holder! Aj Kaufie, jeg håber dælme ikke det er noget af din familie...lol.
Men for pokker da, nu er det lige som om hele min dejlige rolige hyggetur er ødelagt, min fred og ro er sønderrevet, for jeg ved da godt hvor hun planter skankerne i morgen!
Aj jeg aner ikke hvad jeg vil med det her, bare sprede ud af min vrede over at nogen stjal min tid! Uden jeg havde bedt dem om det...øv.
Jeg har så en plan, jeg tager en bog med i morgen, og begraver mig dybt ned i den, i håb om hun forstår det her er min tid, kun med mig, og mig!