Kan i hjælpe mig? :S mine ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

aarhusmor

Jeg ville nok tage til en kiropraktor. Der kan være en nerve i klemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Hvis det var mig, så ville jeg tage 1-2 puder og lægge under benene.. Når jeg skulle sove.. Og så tage i Matas.. Der kan man få creme til uro i benene.. Også på apoteketet.. Og så prøve det.. Og evt købe noget menthol creme til at køle benene ned om aftenen  

Creme til uro i benene? Fortæl fortæl, dét lider jeg meget af 

Anmeld

30. maj 2012

twinny

aarhusmor skriver:

Jeg ville nok tage til en kiropraktor. Der kan være en nerve i klemme

okay tak...

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

twinny skriver:

hahaha... Det må man gerne grine over.... høhø

Det er ikk det.

de er nu ellers gode.. ...

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Creme til uro i benene? Fortæl fortæl, dét lider jeg meget af 

Jamen jeg kan self ikke huske hvad det hedder.. 

Men da jeg var tjener havde jeg meget uro i benene.. Så så jeg i Matas, på apoteket og også engang i tv .. At man kan smøre sådan noget på.. 

Jeg prøvede det.. Det er skide smart.. Og så putter jeg altid en pude  eller 2 under benene.. Så hjælper det .. Ellers smør mentholatum  på også.. Det er meget godt

Anmeld

30. maj 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Jamen jeg kan self ikke huske hvad det hedder.. 

Men da jeg var tjener havde jeg meget uro i benene.. Så så jeg i Matas, på apoteket og også engang i tv .. At man kan smøre sådan noget på.. 

Jeg prøvede det.. Det er skide smart.. Og så putter jeg altid en pude  eller 2 under benene.. Så hjælper det .. Ellers smør mentholatum  på også.. Det er meget godt

Jeg siger tak for tippet - det vil jeg prøve at forhøre mig om næste gang jeg er i Matas eller på apoteket 

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jeg siger tak for tippet - det vil jeg prøve at forhøre mig om næste gang jeg er i Matas eller på apoteket 

God ide.. Ellers ved jeg man kan massere læggene ...  

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

twinny skriver:

okay tak... Jeg må prøve... synes bare det virker underligt det er efter jeg har fået spiral...

Okay. Nu har jeg aldrig selv haft spiral, men det er jo nok den som er skurken til det med dine ben hvis det er kommet sammen med du fik spiral.. Hvis du er tilknyttet en gynækolog ville jeg prøve at kontakte hende/ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.