Kan i hjælpe mig? :S mine ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

twinny

Godaften, tøser...

Jeg har simpelthen så ondt i begge mine ben... Det er en brændende følelse, det spænder og det virker som om mine sener (staves?) i benene er for korte..... det er især slemt ved lysken og lår...

Jeg kan ikke sove om natten, da jeg ikke kan finde en stillling uden det gør ondt.... Jeg har rigtig mange smerter, når jeg sidder eller ligger. Det er ikk så slemt når jeg går..

Jeg har været hos lægen og de har testet for blodprop.. Men det er fint...

Jeg fik hormonspiral for en måned siden... måske en forbindelse???

Er der nogen der har prøvet noget lign.. ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Godaften, tøser...

Jeg har simpelthen så ondt i begge mine ben... Det er en brændende følelse, det spænder og det virker som om mine sener (staves?) i benene er for korte..... det er især slemt ved lysken og lår...

Jeg kan ikke sove om natten, da jeg ikke kan finde en stillling uden det gør ondt.... Jeg har rigtig mange smerter, når jeg sidder eller ligger. Det er ikk så slemt når jeg går..

Går du meget ? er dine ben hævede ? 

Anmeld

29. maj 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Går du meget ? er dine ben hævede ? 

Nej det gør jeg egentlig ikk... Sådan normalt vil jeg mene...

Og nej de er ikk hævede.... Lægen trykkede og undersøgte... Hun synes det så fint ud... Men sådan føles det ikk.

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Nej det gør jeg egentlig ikk... Sådan normalt vil jeg mene...

Og nej de er ikk hævede.... Lægen trykkede og undersøgte... Hun synes det så fint ud... Men sådan føles det ikk.

Hvis det var mig, så ville jeg tage 1-2 puder og lægge under benene.. Når jeg skulle sove.. Og så tage i Matas.. Der kan man få creme til uro i benene.. Også på apoteketet.. Og så prøve det.. Og evt købe noget menthol creme til at køle benene ned om aftenen  

Anmeld

29. maj 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Hvis det var mig, så ville jeg tage 1-2 puder og lægge under benene.. Når jeg skulle sove.. Og så tage i Matas.. Der kan man få creme til uro i benene.. Også på apoteketet.. Og så prøve det.. Og evt købe noget menthol creme til at køle benene ned om aftenen  

okay.. tak.....

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Jeg ved ikke noget om det, men kunne det ikke tænkes at være en nerve der sidder i klemme eller noget med nerverne. Har du prøvet en fysioterapeut eller kiropraktor?

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Nu ved jeg ikke hvor di bor, men ellers kunne en senetensbehandler sikkert hjælpe dig

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

twinny skriver:

Godaften, tøser...

mine ben gør det efter intense orgasmer..

du ved hvor fødderne overvrides of trækningerne det giver i kroppen..

Anmeld

30. maj 2012

twinny

Tullepigen90 skriver:

Jeg ved ikke noget om det, men kunne det ikke tænkes at være en nerve der sidder i klemme eller noget med nerverne. Har du prøvet en fysioterapeut eller kiropraktor?

okay tak... Jeg må prøve... synes bare det virker underligt det er efter jeg har fået spiral...

Anmeld

30. maj 2012

twinny

ønskebarn74 skriver:

mine ben gør det efter intense orgasmer..

du ved hvor fødderne overvrides of trækningerne det giver i kroppen..

hahaha... Det må man gerne grine over.... høhø

Det er ikk det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.