Hvordan havde i det før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Janni.

Var ekstrem rastløs om natten. Sov max 2 timer. Slimproppen gik ved 6.30 tiden.

Begyndende veer 2 timer senere. Huset fuld af gæster kl. 10.
Kl. 17.30 kører de sidste gæster. 19.30 ankommer vi til FG.

Silas er født om natten kl. 2.59.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja det har sikkert været oppe før, men nu tager jeg det alligevel op.  Hvordan havde i der før fødslen ?

Jeg tænker om i følte jer utilpas, sløje, sov dårligt, havde ondt nogle bestemte stedet osv?

Jeg har termin om få dage og jeg er her til aften begyndt at føle mig skidt tilpas. Hovedpine, kvalme og træt. 

Jeg mærkede ingen ændring op til fødslen - jeg vågnede om natten ved at vandet gik  

Anmeld

30. maj 2012

Mine3hjertebørn

Anonym skriver:

Ja det har sikkert været oppe før, men nu tager jeg det alligevel op.  Hvordan havde i der før fødslen ?

Jeg tænker om i følte jer utilpas, sløje, sov dårligt, havde ondt nogle bestemte stedet osv?

Jeg har termin om få dage og jeg er her til aften begyndt at føle mig skidt tilpas. Hovedpine, kvalme og træt. 

Første gang, mærkede jeg intet, andet end slimproppen og tegnblødning kom tidligt om morgenen, og kort tid efter begyndte vandet at sive..

Anden gang vågnede jeg meget tidligt om morgenen og følte en meget mærkelig uro i hele kroppen, og kunne konstaterer at slimproppen og tegnblødningen var kommet, min datter var født om formiddagen.

Så denne gang er jeg ret spændt, vågnede i nat halv 4, med den samme slags uro i hele kroppen, men der er nu ikke sket noget..

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Mine3hjertebørn skriver:

Første gang, mærkede jeg intet, andet end slimproppen og tegnblødning kom tidligt om morgenen, og kort tid efter begyndte vandet at sive..

Anden gang vågnede jeg meget tidligt om morgenen og følte en meget mærkelig uro i hele kroppen, og kunne konstaterer at slimproppen og tegnblødningen var kommet, min datter var født om formiddagen.

Så denne gang er jeg ret spændt, vågnede i nat halv 4, med den samme slags uro i hele kroppen, men der er nu ikke sket noget..

Så er deT spændende at se om der kommer til at ske noget i løbet af dagen. Men håber jeg for dig

Jeg blev i går utilpas med kvalme, og sov okay i nat, men vågnede i morges med ondt i hele kroppen som hvis jeg skulle være syg. Men det er blevet bedre nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.