Hvordan havde i det før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.030 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja det har sikkert været oppe før, men nu tager jeg det alligevel op.  Hvordan havde i der før fødslen ?

Jeg tænker om i følte jer utilpas, sløje, sov dårligt, havde ondt nogle bestemte stedet osv?

Jeg har termin om få dage og jeg er her til aften begyndt at føle mig skidt tilpas. Hovedpine, kvalme og træt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Jannicks.mor

Jeg mærkede ikke spor - vågnede bare ved at vandet var gået i sengen. Men har bestemt hørt om mange som troede de skulle til at have en gang influenza, men hvor det var en fødsel som lurede :-)

Held og lykke med alt

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Jannicks.mor skriver:

Jeg mærkede ikke spor - vågnede bare ved at vandet var gået i sengen. Men har bestemt hørt om mange som troede de skulle til at have en gang influenza, men hvor det var en fødsel som lurede :-)

Held og lykke med alt

Det var da dejligt du ikke mærkede mere til det. Så kunne det jo ikke være meget bedre

Har nemlig også hørt on folk som følte sig syge men er ikke til at sige om man er en af dem

Anmeld

29. maj 2012

Fenja09

Da jeg havde termin var vi ude at spise, kæresten og jeg der fik jeg det virkelig dårligt. Fik mavekramper og svedte ret meget, samtidigt blev jeg ligbleg i hovedet. Jeg havde lidt svært ved at sove om aftenen og vågnede en enkelt gang om natten.

Om morgenen (40+1) fik jeg mærkelige sammentrækninger i maven, men ikke noget der var ubehageligt, havde bare ikke følt det før. Kæresten bad mig ringe til FG og ambulancen hentede mig. Vandet gik på vej til sygehuset. Havde født vores datter 2 timer senere.

/Fenja

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Da jeg havde termin var vi ude at spise, kæresten og jeg der fik jeg det virkelig dårligt. Fik mavekramper og svedte ret meget, samtidigt blev jeg ligbleg i hovedet. Jeg havde lidt svært ved at sove om aftenen og vågnede en enkelt gang om natten.

Om morgenen (40+1) fik jeg mærkelige sammentrækninger i maven, men ikke noget der var ubehageligt, havde bare ikke følt det før. Kæresten bad mig ringe til FG og ambulancen hentede mig. Vandet gik på vej til sygehuset. Havde født vores datter 2 timer senere.

/Fenja

Hold da op det er da gået stærkt så. Synes det var modigt lige at tage ud og spise en sidste gang på terminsdagen. Men det gik jo selv om du blev dårlig

Anmeld

29. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ja det har sikkert været oppe før, men nu tager jeg det alligevel op.  Hvordan havde i der før fødslen ?

Jeg tænker om i følte jer utilpas, sløje, sov dårligt, havde ondt nogle bestemte stedet osv?

Jeg har termin om få dage og jeg er her til aften begyndt at føle mig skidt tilpas. Hovedpine, kvalme og træt. 

Jeg havde det fuldstændig som om jeg skulle have influenza.. så jeg blev liggende i sengen... og havde så en jordemoder tid, og der var jeg så begyndt at åbne mig..

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg havde det fuldstændig som om jeg skulle have influenza.. så jeg blev liggende i sengen... og havde så en jordemoder tid, og der var jeg så begyndt at åbne mig..

Hold da op det var godt nok heldigt. 

Så var der en grund til di havde det sådan 

Anmeld

29. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hold da op det var godt nok heldigt. 

Så var der en grund til di havde det sådan 

Yeps.. det var om fredagen og jeg fødte lørdag morgen..

fik veer hen ad eftermiddagen

Anmeld

29. maj 2012

B&J

jeg havde det super godt... også gik vandet 3 dage efter var min dreng født

Anmeld

29. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hold da op det er da gået stærkt så. Synes det var modigt lige at tage ud og spise en sidste gang på terminsdagen. Men det gik jo selv om du blev dårlig

Ja, jeg tænkte at jeg havde det fint om dagen og der var ingen tegn på snarlig fødsel, så vi kunne ligeså godt gå ud at spise  Og ja, vi spiste nok lidt hurtigere end normalt fordi jeg fik det skidt, men det var nu alligevel hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.