Baby/barnevognsvenlig storby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

LilleMie

MorDk skriver:

Jeg har været begge steder... dog uden børn da jeg ikke havde nogle på det tidspunkt. Da jeg var i Berlin var jeg gravid med min søn...

Men tænker at Barcelona kunne være meget godt?

Held & Lykke med det... Ser frem til update... vil gerne vide hvor I ender med at tage hen *S*

Det skal du få! Jeg regner med, at han skal have flybilletten i fars dags gave, så der er ikke lang tid til at beslutte sig 

Lige nu hælder jeg til Barcelona (for det er sjovt at prøve nye byer, nu hvor vi allerede har været i Berlin), men nu må vi se om der kommer andre gode bud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

MorDk

Hvad med Amsterdam?

Har ik slev været der men kunne godt tænke mig det *S*

Anmeld

30. maj 2012

LilleMie

MorDk skriver:

Nu er din datter jo ik så gammel så jeg vil anbefale at I tager barnevogn/ kombivogn med selv.... så hun har mulighed for at få en ordentlig lur ...*S*

Hvis det er så kan I leje en Boks som beskytter barnevogn/klapvognen... hos Airshells. (i lufthavnen)

Tak for tippet med Airshells, det vil jeg lige kigge lidt mere på 

Anmeld

30. maj 2012

LilleMie

MorDk skriver:

Hvad med Amsterdam?

Har ik slev været der men kunne godt tænke mig det *S*

Amsterdam er også et rigtig godt bud, der har vi heller ikke været endnu og har snakket om at tage til. Men er den mon børnevenlig? Det er en helt anden måde at tænke ferie på, nu hvor vi har en lille ekstra passager med - men mon ikke vi lærer det med tiden 

Anmeld

30. maj 2012

MorDk

LilleMie skriver:

Tak for tippet med Airshells, det vil jeg lige kigge lidt mere på 

Jeg lejede sådan en Boks fra Airshell da vi skulle til Grækenland og det er helt klart pengende værd!!!

Hvis jeres vogn har skader så får I det dækket når I bruger denne boks.

Anmeld

30. maj 2012

MorDk

http://www.airshells.com/

Book den i god tid ( så straks du har flybilleterne) og kom i god tid for det tager lidt tid at pakke ned...*S*

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

LilleMie skriver:

Amsterdam er også et rigtig godt bud, der har vi heller ikke været endnu og har snakket om at tage til. Men er den mon børnevenlig? Det er en helt anden måde at tænke ferie på, nu hvor vi har en lille ekstra passager med - men mon ikke vi lærer det med tiden 

Jeg har været på endagstur i Amsterdam med en veninde og hendes baby og det var intet problem at komme rundt med barnevogn

Jeg håber du finder et skønt sted, de bedste gaver er oplevelser hvis du spørger mig

Anmeld

30. maj 2012

LilleMie

MorDk skriver:

Jeg lejede sådan en Boks fra Airshell da vi skulle til Grækenland og det er helt klart pengende værd!!!

Hvis jeres vogn har skader så får I det dækket når I bruger denne boks.

Det ser ud til at være 149 kr. der er godt givet ud  Sådan en skal vi helt sikkert have fat i, når vi skal afsted 

Anmeld

30. maj 2012

LilleMie

tarkoflen skriver:

Jeg har været på endagstur i Amsterdam med en veninde og hendes baby og det var intet problem at komme rundt med barnevogn

Jeg håber du finder et skønt sted, de bedste gaver er oplevelser hvis du spørger mig

Super, tak for info! Amsterdam er hermed også en kandidat, der ligger højt på listen!

Ja, det synes jeg også, de er og jeg elsker selv at få oplevelser! Vi har rejst rigtig meget sammen tidligere (2-3 gange om året) og nu er det over et år siden, vi sidst har været afsted, så det er ved at være på tide 

Anmeld

30. maj 2012

Frk.S

LilleMie skriver:

Det lyder rigtig godt  Hvor boede I dernede?

Vi ejer ikke en klapvogn endnu, men vi skal jo alligevel have en på et tidspunkt, så det kunne være vi skal fremskynde processen lidt! Ellers kan det måske være, vi kan leje en dernede, jeg må lige prøve at undersøge lidt 

Vi var afsted 7 voksne og så Freja. Vi havde lejet en lejlighed i bydelen Eixample. Det var rigtig fint, men vi snakkede om at næste gang ville vi nok vælge at bo i det gotiske kvarter i stedet for, da det bare var super hyggeligt. Men Eixample var også fint - i gåafstand til det gotiske kvarter og ca. ½ times gang fra stranden.

Jeg vil da anbefale dig at kigge lidt på lejligheder dernede. Jeg synes det var rart, at vi havde mulighed for at lave mad selv.

Kig evt. på disse sider:

www.feriebolig-spanien.dk

www.wimdu.dk

Mon ikke også det er muligt at finde boliger til kun 2 personer + baby - det tror jeg det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.