Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Jamen den står i Nørresundby, men hvis han siger hvor han præcis kan mødes, så finder vi bare ud af det.. Så har jeg den mindre ting at flytte på..
Jamen den står i Nørresundby, men hvis han siger hvor han præcis kan mødes, så finder vi bare ud af det.. Så har jeg den mindre ting at flytte på..
Okay jamen så lad os aftale det.
Men er du i Nørresundby d.1 juli?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Okay jamen så lad os aftale det. Men er du i Nørresundby d.1 juli?
An&Jo skriver: Det kan jeg sørge for at være.. Jeg flytter godt nok efter den 18 juni, men har jo lejligheden til september, så kan sagtens være her den 1 juli..
Det kan jeg sørge for at være.. Jeg flytter godt nok efter den 18 juni, men har jo lejligheden til september, så kan sagtens være her den 1 juli..
Skal vi så ikke bare lige skrive sammen når vi nærmer os? Så kan jeg finde ud af hvad tid han kan være der? Og du kan skrive adr. så kan han køre der forbi?:-)
Sara. skriver: Skal vi så ikke bare lige skrive sammen når vi nærmer os? Så kan jeg finde ud af hvad tid han kan være der? Og du kan skrive adr. så kan han køre der forbi?:-)
An&Jo skriver: det synes jeg lyder som en rigtig god ide..
det synes jeg lyder som en rigtig god ide..
:-) Han kører nok fra århus ca. kl 8-8.30......
Sara. skriver: :-) Han kører nok fra århus ca. kl 8-8.30......
An&Jo skriver: super, men synes vi skal snakke sammen omkring den 1 juli, så vi allesammen lige får en opfrisker omkring det..
super, men synes vi skal snakke sammen omkring den 1 juli, så vi allesammen lige får en opfrisker omkring det..
ja detnok en meget god ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128