Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Søger en god paraply klapvogn. Pris MAX 400, men afhængig af stand
Skal kunne hente den i bus omkring Århus C, Mårslet, Solbjerg, Tranbjerg osv.
Ryggen skal kunne ligge ned således min søn på 2 kan sove i den.
Gerne med kaleche!
Mvh Sara
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Hej Søger en god paraply klapvogn. Pris MAX 400, men afhængig af stand Skal kunne hente den i bus omkring Århus C, Mårslet, Solbjerg, Tranbjerg osv. Ryggen skal kunne ligge ned således min søn på 2 kan sove i den. Gerne med kaleche! Mvh Sara
An&Jo skriver: jeg har en, men den står i Nørresundby, kan eventuelt fragtes lidt ned af i landet hvis det skulle være..
jeg har en, men den står i Nørresundby, kan eventuelt fragtes lidt ned af i landet hvis det skulle være..
Øv det er ret langt væk....
Hvilken slags er det?
Men tror desværre det er for langt væk. Det er ikke sådan når man ikke har bil.....
Sara. skriver: Øv det er ret langt væk.... Hvilken slags er det? Men tror desværre det er for langt væk. Det er ikke sådan når man ikke har bil.....
An&Jo skriver: det er den herden hedder noget med even et eller andet, kan ikke huske det præcist, og da den står i kælderen kan jeg ikke lige tjekke, sønnike sover nemlig, så kan ikke lige gå derned..
det er den herden hedder noget med even et eller andet, kan ikke huske det præcist, og da den står i kælderen kan jeg ikke lige tjekke, sønnike sover nemlig, så kan ikke lige gå derned..
Den ser ellers fin ud!
I stedet for at flytte til din kæreste, så kan du jo flytte herned af (så lige en tråd om at du skal flytte).
Sara. skriver: Den ser ellers fin ud! I stedet for at flytte til din kæreste, så kan du jo flytte herned af (så lige en tråd om at du skal flytte).
An&Jo skriver: haha, arhh det går vidst alligevel ikke.. Den har ellers det hele du søger, og vil gerne sælge til 400, jeg gav selv 800 for den, og har kun brugt den 2 gange, da den er knapt så terrængående som jeg behøver ude på landet..
haha, arhh det går vidst alligevel ikke.. Den har ellers det hele du søger, og vil gerne sælge til 400, jeg gav selv 800 for den, og har kun brugt den 2 gange, da den er knapt så terrængående som jeg behøver ude på landet..
Er det tæt på hjallerup?
Min mand kører vidst igennem det 1 juli.... men der er jo længe til......
Sara. skriver: Er det tæt på hjallerup? Min mand kører vidst igennem det 1 juli.... men der er jo længe til......
An&Jo skriver: det er ihvertfald så tæt på Hjallerup at jeg gerne vil køre ud og mødes med ham hvis det er..
det er ihvertfald så tæt på Hjallerup at jeg gerne vil køre ud og mødes med ham hvis det er..
Han siger han kører igennem Ålborg?
Han er i arbejdsbil og skal op og lave noget arbejde. Så han kan godt køre forbi dig.
Men der er jo længe til 1 juli. Ved ikke hvad du har af planer deromkring - om du er hjemme. Der er jo ret lang tid til...
Vi skal bruge klapvognen til en ferie sidst i juli først
Sara. skriver: Han siger han kører igennem Ålborg? Han er i arbejdsbil og skal op og lave noget arbejde. Så han kan godt køre forbi dig. Men der er jo længe til 1 juli. Ved ikke hvad du har af planer deromkring - om du er hjemme. Der er jo ret lang tid til... Vi skal bruge klapvognen til en ferie sidst i juli først
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128