hvad gør jeg nu?? Vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Står de ovenpå hinanden eller Ved siden af hinanden

Ved siden af hinanden .. Og lågerne svinger ind i hinanden hvis man har begge åbne .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

kunneiikkikkehhabbytbyttbyttebytteto

Ved siden af hinanden .. Og lågerne svinger ind i hinanden hvis man har begge åbne .

I kunne ikke ha byttet om og sat dem modsat, så ville lågerne jo svinge fra hinanden

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

I kunne ikke ha byttet om og sat dem modsat, så ville lågerne jo svinge fra hinanden

Nææ .. Vi er for dovne
Det fint for os som det står nu .. Vi skal alligevel snart flytte  

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

Nææ .. Vi er for dovne
Det fint for os som det står nu .. Vi skal alligevel snart flytte  

Haha nå ja hvis det ikke generer er det jo ligemeget

Når nu vi nok skal have det stående sådan fremad og have den nye vaskemaskine 10-15 år og vaske tøj til 2 voksne og 2-3 børn, er det bare trels hvis man vælger mielen og man irriterer sig hver gang man vasker, men nu havde vi jo lige sat næsen op efter en miele

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Haha nå ja hvis det ikke generer er det jo ligemeget

Når nu vi nok skal have det stående sådan fremad og have den nye vaskemaskine 10-15 år og vaske tøj til 2 voksne og 2-3 børn, er det bare trels hvis man vælger mielen og man irriterer sig hver gang man vasker, men nu havde vi jo lige sat næsen op efter en miele

Ja hvis det kommer til at irriterer dig skal du ik gøre det jo

Anmeld

29. maj 2012

Mussen2

Jeg hiver altid mit tøj ud i en kurv inden det kommer i tørretumbleren. Det skal altid sorteres i hvad der kan gå i tumbler eller ej. Hvis jeg hiver det direkte fra den ene maskine til den anden synes jeg ofte jeg taber noget på gulvet, og det synes jeg er træls

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

Mine låger på vaskemaskinen og tumbleren går også op i hinanden, jeg syns ikke det generer mig, men jeg  har stemt AEG da både min vaskemaskine og tumbler er AGE og jeg er super glad for dem

Anmeld

11. juni 2013

Anne1232

Det kan jeg godt se er et problem, og hvis den sammentidig skal være til en overkommelig pris så skal du tage et kig på tråden under her.

http://frituregryde.dk/billig-vaskemaskine

Anmeld

11. juni 2013

Clisolka

Maja84 skriver:

ja vi havde bestemt os for en miele vaskemaskine, men så fundet ud af den er højrehængt så lågen vil gå op mod tørretumbleren... upraktisk

nu ved vi ikke hvad vi skal vælge, da alle mieles er højrehængte vi har så også haft kig på en aeg som er venstrehængt

nu står valget mellem mielen og en Aeg
de 2 vi havde kig på var disse

http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/273504/Miele-W5963WPS.html

http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/608730/AEG-L98699FL2.html

hvilken ville i vælge, især med tanke om hvilken vej lågen vender, da højrehængt jo er upraktisk når lågen svinger mod tørretumbler (som også er højrehængt så lågen svinger væk fra vaskemaskinen)

FORTÆL GERNE HVORFOR I STEMMER SOM I GØR

Jeg kan kun stemme på AEG's - for det er den model jeg har 

Anmeld

11. juni 2013

Fuglemor

Vores vaskemaskinen r lågen venstre hængt og ved tørre tumbler er den det samme. Og det fungere fiNt. I starten var det træls at man skulle have tøjet over men det vænner man sig hurtigt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.