hvad gør jeg nu?? Vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Kløver

LR85 skriver:

eerefoforuupupraktisk

har ikke stemt endnu, da jeg er lidt i tvivl om hvor problemer lige ligger?

den åbner jo kun når du lige tager tøjet ud og ind, ellers er lågen vel lukket?

Det er om det er for upraktisk med en låge i vejen hver gang du skal tage det vaskede tøj over i tørretumbleren, fordi lågen svinger ind over tørretumbleren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Mother-love

Jeg har stem AEG da det er mere praktisk at lågen svinger væk fra tørretumbleren. Da det både er nemmere at smide tøj i tørretumbleren og så synes jeg ogaå den er flottere heheh

Anmeld

29. maj 2012

Lunae

Maja84 skriver:

ja vi havde bestemt os for en miele vaskemaskine, men så fundet ud af den er højrehængt så lågen vil gå op mod tørretumbleren... upraktisk

nu ved vi ikke hvad vi skal vælge, da alle mieles er højrehængte vi har så også haft kig på en aeg som er venstrehængt

nu står valget mellem mielen og en Aeg
de 2 vi havde kig på var disse

http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/273504/Miele-W5963WPS.html

http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/608730/AEG-L98699FL2.html

hvilken ville i vælge, især med tanke om hvilken vej lågen vender, da højrehængt jo er upraktisk når lågen svinger mod tørretumbler (som også er højrehængt så lågen svinger væk fra vaskemaskinen)

FORTÆL GERNE HVORFOR I STEMMER SOM I GØR

Jeg har stemt aeg, fordi vi selv har sådan en og den er vi virkelig glade for!

Miele er et vildt godt mærke, men hvis det generer dig at lågen er som den er, så bliver du aldrig rigtig glad for den!

Gå efter AEG

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Det ville også virke her hvis ikke det var fordi vores tørretumbler var højrehængt, så vælger vi miele er både vaskemaskine og tørretumbler højrehængt

Jamen , så går de da heller ik op i hinanden ? 

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Det er om det er for upraktisk med en låge i vejen hver gang du skal tage det vaskede tøj over i tørretumbleren, fordi lågen svinger ind over tørretumbleren

Så må en af dem da også være venstrehængt

De kan jo ikke begge være højre hvis den ene svinger ind over den anden
Men her går svinger de ind i hinanden , men det er vi ligeglade med .. Det gør ik så meget .. 

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

tåvavasvaskmånåmarmaskinemaskinmaskinesslåskaskal

Jamen , så går de da heller ik op i hinanden ? 

Jo for tørretumbler skal stå til højre, hvor lågen svinger mod væggen, til venstre står vaskemaskinen og svinger lågen mod tørretumbleren er den jo i vejen når man putter tøjet i tørretumbleren fra vaskemaskinen

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Jo for tørretumbler skal stå til højre, hvor lågen svinger mod væggen, til venstre står vaskemaskinen og svinger lågen mod tørretumbleren er den jo i vejen når man putter tøjet i tørretumbleren fra vaskemaskinen

Heheh .. Nå på den måde ..

Vores låger svinger ind i hinanden og vi klarer os helt fint

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

Deteermnenevønetonetopd

Så må en af dem da også være venstrehængt

De kan jo ikke begge være højre hvis den ene svinger ind over den anden
Men her går svinger de ind i hinanden , men det er vi ligeglade med .. Det gør ik så meget .. 

Det er netop det jeg Er i tvivl om, om det bliver for trels at de begge er højrehængte, eller om jeg skal vælge aeg så den ene bliver venstrehængt

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Det er netop det jeg Er i tvivl om, om det bliver for trels at de begge er højrehængte, eller om jeg skal vælge aeg så den ene bliver venstrehængt

Her gør det i hvert fald ik noget ..
Syns ikke det er mere besværligt at den grund  

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

OOOg

Her gør det i hvert fald ik noget ..
Syns ikke det er mere besværligt at den grund  

Står de ovenpå hinanden eller Ved siden af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.