3. gangs gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

ja nemlig osse det vi aller helst vikke undgå skulle ske jeg var til tryghedsscanning 8+6 så en fin bebs men god stærk hjerteblink så valgte simpelthen at fortælle hende det og give hende et fint billede af blob hun er simpelthen så glad...

he he det sjovt at man ik rigtig selv tror på det før man har lægens ord for det, trods alle symp er der  jeg tog selv 4 test og fik lægens med hjem osse før jeg troede på det denne gang

knus

Ja, jeg har det på en underlig måde bedst med at lægen lige tester også - selv om det er samme test som den jeg har lavet herhjemme... men så kan man også få en tid med det samme til undersøgelse  Og min læge går på ferie lige i starten af juli, så ved han er rimelig presset hele juni måned... Men ja, jeg regner også med en terminsskanning, så må vi se hvad den siger, hvor stor maven er blevet og om storebror skal ha det at vide der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Ja, jeg har det på en underlig måde bedst med at lægen lige tester også - selv om det er samme test som den jeg har lavet herhjemme... men så kan man også få en tid med det samme til undersøgelse  Og min læge går på ferie lige i starten af juli, så ved han er rimelig presset hele juni måned... Men ja, jeg regner også med en terminsskanning, så må vi se hvad den siger, hvor stor maven er blevet og om storebror skal ha det at vide der...

uhh det er altid spændene glæder mig til nf her d 8

ser frem til at høre mere fra dig sener hen

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

skal nok opdatere på mandag

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

Kunne så ikke vente, så købte et uringlas igår, og afleverede en urinprøve (morgenurin) til lægen idag... er lige kommet hjem derfra med svaret: negativ  nøj et hul i hjertet jeg har lige nu

Anmeld

31. maj 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Kunne så ikke vente, så købte et uringlas igår, og afleverede en urinprøve (morgenurin) til lægen idag... er lige kommet hjem derfra med svaret: negativ  nøj et hul i hjertet jeg har lige nu

åh det jeg ked at høre

sender dig lige et kæmpe

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

åh det jeg ked at høre

sender dig lige et kæmpe

tror ikke rigtig på hans test, for har lige testet bragende positiv efter kun 30 sekunder her for en halv time siden...

Anmeld

1. juni 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

tror ikke rigtig på hans test, for har lige testet bragende positiv efter kun 30 sekunder her for en halv time siden...

nej så er hans test da gal på den  men tillykke igen så. så tag testen med ned til lægen og vis ham den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.