3. gangs gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.135 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt kunne man se graviditeten hos jer 3. gang??? Vi har det sådan at vi gerne vil vente med at fortælle det, til de 12 uger er gået, og vi har været til nakkefold - men er ikke sikker på jeg kan skjule det så længe??? Lillepigen er 14  mdr nu, og jeg er 4+3 idag... Ved min graviditet med lillepigen kunne jeg ikke være i mine arbejdsbukser da jeg var 6 uger henne - men min mor opdagede ikke noget dengang, til trods for jeg var på besøg et par gange inden de 12 uger var gået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Hvor hurtigt kunne man se graviditeten hos jer 3. gang??? Vi har det sådan at vi gerne vil vente med at fortælle det, til de 12 uger er gået, og vi har været til nakkefold - men er ikke sikker på jeg kan skjule det så længe??? Lillepigen er 14  mdr nu, og jeg er 4+3 idag... Ved min graviditet med lillepigen kunne jeg ikke være i mine arbejdsbukser da jeg var 6 uger henne - men min mor opdagede ikke noget dengang, til trods for jeg var på besøg et par gange inden de 12 uger var gået...

Jeg følger med, da jeg også gerne vil høre svaret på det der

Jeg tænker lidt, at man skal tænke på hvordan det gik i 2 graviditet og så måske enda forvente at den får en tand mere  

Jeg har lige fra første graviditet svulmet op som en spærreballon i samme øjeblik jeg stod med den positive test Jeg ville heller ikke ud med det før efter NF, så det var noget med at købe nye bukser i større størrelser og så bare satse på at folk ville antage at topmaven skyldes at jeg havde spist ekstra godt. Men lidt træls var det at gå der og ikke kunne "stå frem" som gravid.

2. graviditet gik det helt amok. I uge 8 var jeg i ventebukser første gang.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Smider den lige op en gang, og håber der er nogle derude der vil dele deres oplevelser med mig

Anmeld

30. maj 2012

Camel

Her i min 3. graviditet har maven været rund ca. siden jeg testede positivt. Dette var hen over vinteren og tog derfor bare store trøjer på og undgik at knappe bukserne, holdt dem på plads med bælte istedet..

Vi ville også vente til efter NF da jeg 10 mdr forinden mistede i 10. uge. På det tidspunkt havde vi fortalt det til de store piger og de blev jo lige så kede af det som os.

Det man selv synes er ret synligt er faktisk ikke så synligt for andre

Anmeld

30. maj 2012

Tvebakken

Tja - jeg var til julefrokost i min 3. graviditet, da jeg var i 20. uge - og der kunne jeg sagtens skjule det stadigvæk..
Var faktisk lidt øv for mig, at der gik så lang tid, før det blev synligt - så det modsatte er heller ikke sjovt.
Jeg fortalte det i 14. uge - og der var der i hvert fald ikke nogen, der kunne se noget...

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Jeg skal til læge med sønnen på mandag, der regner jeg med at aflevere urinprøve - og forhåbentlig få bekræftet en graviditet... jeg vil der være 5+2 efter egne beregninger, og der kan ikke ses noget endnu... skal bare holde det hemmeligt til sidst i juli, hvor jeg vil være 12 uger henne... skal ses 2 gange med familien i juni, og ellers ikke før starten af august efter planen, så er det bare hvordan den kvalme jeg har kommer til at opføre sig - kastede op med storebror, da jeg ventede ham, og havde kvalme der også, men overhovedet ingen gener med lillesøster... så jeg må holde ud

Anmeld

30. maj 2012

Lullaby

4+3 så var min mave så stor at jeg ikke kunne være i mine bukser

Anmeld

30. maj 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

tillykke

jeg er osse 3 gangs gravid (faktisk 4 gang men 3 barn) vi ville osse vente til efter nf men allerede i 8 uge kunne jeg ik skjule det længere så min store datter fik det afvide så hun ik hørte det fra en anden hun er 5år jeg er en slank pige så bulen er ret tydelig nu er 11 +1 i dag er lige så stor som jeg var i 4 mdr sidst hoppede i ventebukserne i 6 uge denne gang

knus tanja

knus

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

tillykke

jeg er osse 3 gangs gravid (faktisk 4 gang men 3 barn) vi ville osse vente til efter nf men allerede i 8 uge kunne jeg ik skjule det længere så min store datter fik det afvide så hun ik hørte det fra en anden hun er 5år jeg er en slank pige så bulen er ret tydelig nu er 11 +1 i dag er lige så stor som jeg var i 4 mdr sidst hoppede i ventebukserne i 6 uge denne gang

knus tanja

knus

Det er jo også det vi skal have lidt i baghovedet, nemlig at storebror er 5 år, og gerne skulle have det at vide af os først, inden andre begynder at kommentere på det... indtil videre kan jeg knap selv se noget, men testede 2 positive test, 1 i fredags ved middagstid, og en lørdag morgen, som gjorde at jeg ikke var i tvivl om at den var der... men vil nu stadig gerne have det bekræftet ved lægen, hvilket jeg håber kan ske på mandag, i hvert fald med yderligere en test nede ved ham... symptomerne er der, kvalme og de mega-ømmeste brystvorter, med mere fremtrædende brystvorter og bryster der allerede er blevet større...

Anmeld

30. maj 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Det er jo også det vi skal have lidt i baghovedet, nemlig at storebror er 5 år, og gerne skulle have det at vide af os først, inden andre begynder at kommentere på det... indtil videre kan jeg knap selv se noget, men testede 2 positive test, 1 i fredags ved middagstid, og en lørdag morgen, som gjorde at jeg ikke var i tvivl om at den var der... men vil nu stadig gerne have det bekræftet ved lægen, hvilket jeg håber kan ske på mandag, i hvert fald med yderligere en test nede ved ham... symptomerne er der, kvalme og de mega-ømmeste brystvorter, med mere fremtrædende brystvorter og bryster der allerede er blevet større...

ja nemlig osse det vi aller helst vikke undgå skulle ske jeg var til tryghedsscanning 8+6 så en fin bebs men god stærk hjerteblink så valgte simpelthen at fortælle hende det og give hende et fint billede af blob hun er simpelthen så glad...

he he det sjovt at man ik rigtig selv tror på det før man har lægens ord for det, trods alle symp er der  jeg tog selv 4 test og fik lægens med hjem osse før jeg troede på det denne gang

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.