Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Ok på de papirer jeg har fået af lægen står der uge 24 og 35.... Men må hellere lige snakke med lægen om hvornår det er så... Jeg skal ned og have lavet urinprøve for blærebetændelse i morgen, så kan jeg jo bestille tid til sidste lægeundersøgelse med det samme...
Ok på de papirer jeg har fået af lægen står der uge 24 og 35.... Men må hellere lige snakke med lægen om hvornår det er så... Jeg skal ned og have lavet urinprøve for blærebetændelse i morgen, så kan jeg jo bestille tid til sidste lægeundersøgelse med det samme...
Ja det kan måske også være forskelligt fra læge til læge eller region til region.
Håber der bare er normalt og du kan nyde resten a din graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: Ja det kan måske også være forskelligt fra læge til læge eller region til region. Håber der bare er normalt og du kan nyde resten a din graviditet
Ja det kan godt være... det finder ejg ud af lidt senere, ville også bare være nemmere hvis man blev indkaldt til de undersøgelser ligesom med scanningerne og JM....
Nu er jeg blevet tjekket for blærebetændelse og de fandt bakterier, så nu har jeg fået en 6 dages kur... Tænker at mine mens smerter måske kan have noget med blærebetændelsen at gøre??
Nu får jeg at se om de forsvinder her i løbet af kuren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128