Luft i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

MaleneLarsen

Masig skriver:

Jo tak jeg har enormt meget luft i maven og fiser konstant, og er nogle gange ikke til at være i nærheden af

Det er bare så frygteligt, men er nødt til det ellers får jeg virkelig ondt... Kan også godt få den der følelse af at jeg er en ballon der er pustet lidt for meget op, og snart sprænger... Det er mega træls.. Og hvis jeg så også lige har spist bare én bid for meget til aften, så føler jeg, jeg er ved at dø.. Får så ondt over det hele...

Nå, men så er jeg da ikke helt unormal på det område, for det er præcis sådan jeg har det, dog er det ikke fordi jeg lige har spist eller har spist for meget, det kommer bare snigende henad eftermiddagen og fortsætter resten af dagen...Træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Masig

MaleneLarsen skriver:

Nå, men så er jeg da ikke helt unormal på det område, for det er præcis sådan jeg har det, dog er det ikke fordi jeg lige har spist eller har spist for meget, det kommer bare snigende henad eftermiddagen og fortsætter resten af dagen...Træls...

Det kan det også gøre her.. nogle gange kan jeg vågne med det om morgenen og så har jeg bare slet ikke lyst til at spise hele dagen... Men det er klart værst om eftermiddagen/aftenen

Anmeld

26. juni 2012

fairlady

får også meget luft i maven hen under aftenen og om natten. Kan have mega ondt i maven om morgenen når jeg vågner og nogle nætter vågner jeg også fordi maven gør ondt

Anmeld

28. juni 2012

MaleneLarsen

Nogle gange her på det sidste, er jeg faktisk vågnet om natten nærmest med et chok, fordi jeg prutter sån Det er lidt træls... Heldigvis er manden ikke vågnet af det - endnu! Men pinligt!

Anmeld

28. juni 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Nogle gange her på det sidste, er jeg faktisk vågnet om natten nærmest med et chok, fordi jeg prutter sån Det er lidt træls... Heldigvis er manden ikke vågnet af det - endnu! Men pinligt!

hehe.. har jeg godt prøvet.. ikke lige på det seneste, men har bestemt prøvet det.. Og selvom vi normalt ikke er sarte herhjemme, hverken med bøvser eller prutter, så er jeg også blevet helt forlegen.. hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.