Luft i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

MaleneLarsen

Er jeg den eneste der lider voldsomt at enormt oppustethed og luft i maven?
Det er ikke engang når jeg feks har spist - det starter sådan ca kl. 16 og er der så resten af dagen! Virkelig irriterende, og havde det bestemt ikke sådan med den første.. hjælper kun at lægge mig ned på ryggen helt udstrakt i længere tid...og så slår jeg bare nogle ordentlige prutter!!! Er ikke kun nederst i maven, ved tarmene og der, men hele maven er fyldt med luft og føles som om den skal eksplodere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

frk-stoltze

Smiler jeg har også nogen gange enormt meget luft i maven, førhen kunne jeg godt lukke en lille prut ud, men nu det er det svært at skjule fordi de virkelig er så lange og højt lydende;-) haha jeg griner nu bare af det og folk omkring mig har vender sig til det nu;-)

Anmeld

30. maj 2012

Kay

jeg har altid været god til bare al lade luften sive... men... det går ik længere der er for meget præs på luften... går og små fiser hele tiden og de larmer altså  

Anmeld

30. maj 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

jeg har altid været god til bare al lade luften sive... men... det går ik længere der er for meget præs på luften... går og små fiser hele tiden og de larmer altså  

Men I får det ikke sådan, så I nærmest føler I er ved at sprænge?? Altså maven...

Anmeld

30. maj 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Smiler jeg har også nogen gange enormt meget luft i maven, førhen kunne jeg godt lukke en lille prut ud, men nu det er det svært at skjule fordi de virkelig er så lange og højt lydende;-) haha jeg griner nu bare af det og folk omkring mig har vender sig til det nu;-)

Godt man ikke er den eneste Men jeg føler det også ind imellem som om jeg bliver mega forpustet og ikke kan trække vejret rigtigt igennem, og kan slet ikke sidde på en almindelig stol fordi så presses det hele sammen!

Anmeld

30. maj 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Godt man ikke er den eneste Men jeg føler det også ind imellem som om jeg bliver mega forpustet og ikke kan trække vejret rigtigt igennem, og kan slet ikke sidde på en almindelig stol fordi så presses det hele sammen!

Hver gang jeg har spist, så må jeg hen og ligge fordi det hele presser på og så går det nok en time, så lukkes der ellers luft ud, hvis ikk jeg få pruttet en hel del, så får jeg det rigtig skidt.
Luft i malen kan trykke rigtig meget trælse steder og det gør det skam ikke nemmere at der ligger en lille og presser på også .

Anmeld

30. maj 2012

crille

Havde det mere for noget tid siden. har ellers altis lidt af problematikker med oppustet mave, men har faktsik haft det meget bdre her under graviditeten.. Men jeg kan da høre at det måske vender kraftigt tilbage.. Sjovt at høre om, men ikke altid lige sjovt irl..

Anmeld

31. maj 2012

Kay

MaleneLarsen skriver:

Men I får det ikke sådan, så I nærmest føler I er ved at sprænge?? Altså maven...

det havde jeg i starten af graviditeten... har ik haft det her på det sidste...

Anmeld

31. maj 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

det havde jeg i starten af graviditeten... har ik haft det her på det sidste...

Nå, ja det havde jeg så ikke i starten, men har det da så til gengæld for fuld skrue nu...!

Anmeld

31. maj 2012

Masig

Jo tak jeg har enormt meget luft i maven og fiser konstant, og er nogle gange ikke til at være i nærheden af

Det er bare så frygteligt, men er nødt til det ellers får jeg virkelig ondt... Kan også godt få den der følelse af at jeg er en ballon der er pustet lidt for meget op, og snart sprænger... Det er mega træls.. Og hvis jeg så også lige har spist bare én bid for meget til aften, så føler jeg, jeg er ved at dø.. Får så ondt over det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.