Gran Canaria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

grinny

Masig skriver:

Tror du skal regne med nogenlunde samme pris som for at gå ud og spise herhjemme... Så det afhænger jo af om man drikker vin eller vand og spiser flere retter eller bare en enkelt hovedret...

Og mht frokost, kan man jo købe lidt brød og pålæg og lave nogle sandwich selv istedet for at tage på restaurant og få frokost...

Mht andre sjove ting, så burde der være nogle informationer om forskellige udflugter hos det rejseselskab i vælger, ellers skal i nok regne med 3-400 kr for en udflugt tror jeg, men man kan jo også lege en bil og tage afsted selv...

Det er svært at sige hvor mange penge man skal have med, hvis ikke man ved på forhånd hvad man vil, men tænk på hvis I skulle holde samme slags ferie herhjemme og hvad I så regner med I ville bruge...

Jeg synes godt nok også det er svært at regne ud hvad man skal have med, og jeg gider ikke stå dernede og skal regne ud hvor meget vi kan købe.

Jeg tænker lidt måske 5000 kr. tilsammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Masig

grinny skriver:

Jeg synes godt nok også det er svært at regne ud hvad man skal have med, og jeg gider ikke stå dernede og skal regne ud hvor meget vi kan købe.

Jeg tænker lidt måske 5000 kr. tilsammen?

Nej kan jeg godt forstå.. Det er også svært.. Hvor længe skal I være afsted? Men lyder nok meget fornuftigt...

Anmeld

29. maj 2012

grinny

Masig skriver:

Nej kan jeg godt forstå.. Det er også svært.. Hvor længe skal I være afsted? Men lyder nok meget fornuftigt...

Vi skal være afsted i en uge

Anmeld

29. maj 2012

DKTiha

grinny skriver:

Årh, jeg vil så gerne derned, men synes det at bestille en rejse er en jungle!

Det eneste jeg ikke glæder mig til er flyveturen 

jeg hadet også min flyvetur - men fik lavet det til noget sjovt i det at jeg sætter mig forover når vi letter og det super morsomt /for mig i hvertfald men heldigvis tager det ikke så langtid

Anmeld

29. maj 2012

Sara.

grinny skriver:

Uhh, det må du meget godt undersøge

Men nu når i havde all inclusive, brugte i det så? Altså det er jo også meget hyggeligt at komme ud og spise

http://www.startour.dk/rejse/spanien/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-tres-vidas/?season=sommer-2012

Her var vi :-) Og vi rejste med startours. De var rigtig gode og hjælpsomme. Og stedet er virkelig lækkert! tror faktisk det er det bedste hotel jeg har været på (og har været mange steder).

Nu ved jeg ikke om du har børn? Men jeg kan kun anbefale all inkl. hvis man har børn. Da der så er is, vand osv. hele tiden! rigtig smart! Og elsker at man ikke skal rundt og finde et sted at spise med ungerne.

Der er rigtig meget mad at vælge imellem og flere forskellige steder at spise.

Hvis du har nogle konkrete spørgsmål kan du bare spørge ind :-)

Anmeld

29. maj 2012

Masig

grinny skriver:

Vi skal være afsted i en uge

Det er virkelig svært at sige, nu er det jo også mange mange år siden jeg var afsted sidst... Men jo tror godt I kan gøre det for 5000 i lommepenge hvis man er ldit fornuftig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.