Gran Canaria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.022 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

grinny

Er der nogen der har været der? Vi har bestemt os for at rejse d. 25 juli +/- men vi ved ikke hvorhen 

Jeg vil gerne til Gran Canaria, men må være ærlig og sige at jeg slet ikke kan finde rundt i denne rejse-verden. 

Skal man købe med All-inclusive? Eller er det spild af penge. Er det dyrt at købe mad og drikke dernede?

Alle informationer kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

vitapigen

Er det ikke et feriested man kun tager til efterår, vinter og forår??

Anmeld

29. maj 2012

grinny

vitapigen skriver:

Er det ikke et feriested man kun tager til efterår, vinter og forår??

Nej, det behøver man ikke

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Jeg har været der en 4-5 gange, men var da jeg var barn og samen med mine forældre og søster...

Vi var på de der børnevenlige steder, Bahia Felis og Puerto Rico.. Super skønne steder, meget børne- og turistvenlige...

Mad og drikke er ikke voldsomt dyrt, men heller ikke helt billigt, det er jo turisterne de tjener på, så de tager jo lidt for det... Jeg er selv typen der godt kan lide at komme ud på forskellige restauranter hver aften, så jeg ville ikke vælge hel pension, men nøjes med halvpension eller måske bare morgenmad... Men det kommer jo an på hvad man er til...

Anmeld

29. maj 2012

DKTiha

har været der 1 gang i mit liv.. og det var bare den fedeste ferie ever

jeg synes ikke det er dyrt at spise dernede for i den by vi boede i fik man sku masser af mad for pengene ... mums - vil rigtig gerne af sted igen, folk er super søde og ja vejret skal man heller ikke klage over :-) .. vi tog derned i slutningen af august-sep mener jeg og det var dejlig varmt men ikke overdrevet..

Anmeld

29. maj 2012

grinny

Masig skriver:

Jeg har været der en 4-5 gange, men var da jeg var barn og samen med mine forældre og søster...

Vi var på de der børnevenlige steder, Bahia Felis og Puerto Rico.. Super skønne steder, meget børne- og turistvenlige...

Mad og drikke er ikke voldsomt dyrt, men heller ikke helt billigt, det er jo turisterne de tjener på, så de tager jo lidt for det... Jeg er selv typen der godt kan lide at komme ud på forskellige restauranter hver aften, så jeg ville ikke vælge hel pension, men nøjes med halvpension eller måske bare morgenmad... Men det kommer jo an på hvad man er til...

Hvis nu man kun vælger morgenmad, hvor mange penge udover vil du så tro man skal have med hvis det er til to personer mad og drikke + andre sjove ting

Anmeld

29. maj 2012

grinny

DKTiha skriver:

har været der 1 gang i mit liv.. og det var bare den fedeste ferie ever

jeg synes ikke det er dyrt at spise dernede for i den by vi boede i fik man sku masser af mad for pengene ... mums - vil rigtig gerne af sted igen, folk er super søde og ja vejret skal man heller ikke klage over :-) .. vi tog derned i slutningen af august-sep mener jeg og det var dejlig varmt men ikke overdrevet..

Årh, jeg vil så gerne derned, men synes det at bestille en rejse er en jungle!

Det eneste jeg ikke glæder mig til er flyveturen 

Anmeld

29. maj 2012

Masig

grinny skriver:

Hvis nu man kun vælger morgenmad, hvor mange penge udover vil du så tro man skal have med hvis det er til to personer mad og drikke + andre sjove ting

Tror du skal regne med nogenlunde samme pris som for at gå ud og spise herhjemme... Så det afhænger jo af om man drikker vin eller vand og spiser flere retter eller bare en enkelt hovedret...

Og mht frokost, kan man jo købe lidt brød og pålæg og lave nogle sandwich selv istedet for at tage på restaurant og få frokost...

Mht andre sjove ting, så burde der være nogle informationer om forskellige udflugter hos det rejseselskab i vælger, ellers skal i nok regne med 3-400 kr for en udflugt tror jeg, men man kan jo også lege en bil og tage afsted selv...

Det er svært at sige hvor mange penge man skal have med, hvis ikke man ved på forhånd hvad man vil, men tænk på hvis I skulle holde samme slags ferie herhjemme og hvad I så regner med I ville bruge...

Anmeld

29. maj 2012

Sara.

grinny skriver:

Er der nogen der har været der? Vi har bestemt os for at rejse d. 25 juli +/- men vi ved ikke hvorhen 

Jeg vil gerne til Gran Canaria, men må være ærlig og sige at jeg slet ikke kan finde rundt i denne rejse-verden. 

Skal man købe med All-inclusive? Eller er det spild af penge. Er det dyrt at købe mad og drikke dernede?

Alle informationer kan bruges

Vi har været der sidste år på et kæmpe hotel med pool osv.. all inkl. Det var rigtig rigtig lækkert!!!! Kan lige undersøge hvad det var vores hotel hedder. Kan kun anbefale stedet, gouiderne osv!

Det var i juli vi var afsted

Anmeld

29. maj 2012

grinny

Sara. skriver:

Vi har været der sidste år på et kæmpe hotel med pool osv.. all inkl. Det var rigtig rigtig lækkert!!!! Kan lige undersøge hvad det var vores hotel hedder. Kan kun anbefale stedet, gouiderne osv!

Det var i juli vi var afsted

Uhh, det må du meget godt undersøge

Men nu når i havde all inclusive, brugte i det så? Altså det er jo også meget hyggeligt at komme ud og spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.