Fødsels musik cd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

2babygirls

StineW79 skriver:

Jeg har også tænkt på om det var nok med radio, men reklamer ka bare pisse mig for vildt af. Ved ik lige hvorfor, ved godt det er lidt skørt! Vh stine

jeg aner faktisk ikke hvilken kanal vi hørte men ænsede slet ikke de dumme reklamer.
Men nogle stationer er også slemmere end andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sujan skriver:

Altså jeg kunne knap nok registrere hvad jordemoder og sådan sagde.. så ville ikke have kunne lytte til musik og er sikker på at jeg ville have synes det var irriterende med musik.. men det er jo bare mig..
Andre synes måske det er afslappende... Og så er det da en god ting.

Ja så kommer det nok hurtigt til at følelses som mere støj end noget andet, ka jeg godt se! Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Tina&Martin skriver:

jeg aner faktisk ikke hvilken kanal vi hørte men ænsede slet ikke de dumme reklamer.
Men nogle stationer er også slemmere end andre

Jeg høre altid musik, men i min bil har jeg ik cd afspiller, så høre altid radio, og nogle reklamer er bare så trælse at jeg er " nød " til at sappe væk fra kanalen eller helt at slukke. Tror hurtig jeg ku drive min kærste til vanvid, hvis jeg midt i det hele begynder at forlange at han skifter kanal...  Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

2babygirls

StineW79 skriver:

Jeg høre altid musik, men i min bil har jeg ik cd afspiller, så høre altid radio, og nogle reklamer er bare så trælse at jeg er " nød " til at sappe væk fra kanalen eller helt at slukke. Tror hurtig jeg ku drive min kærste til vanvid, hvis jeg midt i det hele begynder at forlange at han skifter kanal...  Vh stine

hahahaha... er også pænt meget uvenner med louis nielsens reklamer, bl andet.... grrr

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Tina&Martin skriver:

hahahaha... er også pænt meget uvenner med louis nielsens reklamer, bl andet.... grrr

Ja den bla, er bare træls! Tror heller jeg må få lavet en cd for en sikkerhedsskyld.... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.