Fødsels musik cd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der nogen af jer herinde som havde lavet en blandet cd, med musik til fødslen?? 

Hvis ja, hvilke sange havde i så valgt??  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

2babygirls

StineW79 skriver:

Er der nogen af jer herinde som havde lavet en blandet cd, med musik til fødslen?? 

Hvis ja, hvilke sange havde i så valgt??  Vh stine

Jeg hørte bare radio, og det var faktisk fint nok.
Ville sikkert håbe glemt min cd hjemme eller på fødestuen hehe

Anmeld

30. maj 2012

LR85

jeg har ikke, men har virkelig overvejet noget no-stress agtigt, eller Tina Dickow

Anmeld

30. maj 2012

Sujan

Puha.. jeg gad overhovedet ikke høre på musik da jeg fødte, men vi er jo forskellige:-)

Anmeld

30. maj 2012

MetteSkals

Jeg havde lavet en cd med nogle af de sange jeg forbandt med baby og jeg elskede den. Hørte den et par gange da det tog lang tid.

Der var blandt andet "Here comes the sun" af Beatles, "Sweet child of mine" med guns n roses, "Wild Horses" Rolling Stones, en helt masse Lars HUG, sangene fra "Juno", "Sonne" med Rammstein, sangen fra "Klinkevals", osv, osv, osv. En masse meget forskelligt som jeg vidste ville få mig i godt humør.

Og han kom faktisk ud til "Sea of Love" af Catpower, hvilket var MEGET smukt, men jeg må indrømme at jeg har fået det fortalt bagefter, der var min opmærksomhed rettet mod noget helt andet

Desuden havde jeg Agnes Obels cd med også, den var fantastisk til afslapning under åbneveerne. Hørte jeg rigtig meget.

Så vil klart anbefale at tage sin egen musik med - især hvis man går op i det som jeg gør.

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Tina&Martin skriver:

Jeg hørte bare radio, og det var faktisk fint nok.
Ville sikkert håbe glemt min cd hjemme eller på fødestuen hehe

Jeg har også tænkt på om det var nok med radio, men reklamer ka bare pisse mig for vildt af. Ved ik lige hvorfor, ved godt det er lidt skørt! Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

LR85 skriver:

jeg har ikke, men har virkelig overvejet noget no-stress agtigt, eller Tina Dickow

Tænker også at det nok er en god ide med lidt forskelligt, i tilfælde af at det trækker lidt ud  Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Sujan skriver:

Puha.. jeg gad overhovedet ikke høre på musik da jeg fødte, men vi er jo forskellige:-)

Det er jo det der ka være lidt svær at vide, hva man lige har lyst til når man ligger der og gisper....

Men tænker at det måske ku være meget rart med noget man kender, når nu alt andet er fremmede??? Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

MetteSkals skriver:

Jeg havde lavet en cd med nogle af de sange jeg forbandt med baby og jeg elskede den. Hørte den et par gange da det tog lang tid.

Der var blandt andet "Here comes the sun" af Beatles, "Sweet child of mine" med guns n roses, "Wild Horses" Rolling Stones, en helt masse Lars HUG, sangene fra "Juno", "Sonne" med Rammstein, sangen fra "Klinkevals", osv, osv, osv. En masse meget forskelligt som jeg vidste ville få mig i godt humør.

Og han kom faktisk ud til "Sea of Love" af Catpower, hvilket var MEGET smukt, men jeg må indrømme at jeg har fået det fortalt bagefter, der var min opmærksomhed rettet mod noget helt andet

Desuden havde jeg Agnes Obels cd med også, den var fantastisk til afslapning under åbneveerne. Hørte jeg rigtig meget.

Så vil klart anbefale at tage sin egen musik med - især hvis man går op i det som jeg gør.

God liste, med lidt forskelligt! Tror altså jeg ska ha lavet en cd eller to, med lidt blandet!! Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

Sujan

StineW79 skriver:

Det er jo det der ka være lidt svær at vide, hva man lige har lyst til når man ligger der og gisper....

Men tænker at det måske ku være meget rart med noget man kender, når nu alt andet er fremmede??? Vh stine

Altså jeg kunne knap nok registrere hvad jordemoder og sådan sagde.. så ville ikke have kunne lytte til musik og er sikker på at jeg ville have synes det var irriterende med musik.. men det er jo bare mig..
Andre synes måske det er afslappende... Og så er det da en god ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.