Sp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

Bastian

Jeanne skriver:

Så vidt jeg har forstået det, så sender atp brev ud til alle med saldo og udbetalingsblanket. Der står ikke hvornår det kommer, men pengene kan jo først udbetales 1 juni. Så mon ikke det kommer i løbet af maj?

SP udbetalingen er ikke engang vedtaget endnu. Selvom den efter al sandsynlighed bliver vedtaget, er der en teoretisk mulighed for, at den ikke bliver vedtaget. Folketinget skal stemme om det den 19. maj, hvorefter alle der er berettiget vil modtage brev om udbetalingen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Pernille34

malou skriver:

Jeg har vist 37000.- og så minus de 35 %. Ved ikke hvad de skal bruges til endnu.. lidt havemøbler til den nye træ terrasse måske Og en masse dejlige krukker... og tja... alt muligt dejligt

knus malou

Øhh.. 37000 kr..

Du har ikke sat et nul for meget vel, det er da en beløb der vil noget..

Bare det var mig, jeg får vist 4-5000 kr..

Hvordan kan man optjene så meget.. ??

Pernille

Anmeld

23. april 2009

petersmor

MetteT skriver:

Tak for svar..
¨Har lige været inde at læse om det.. Hvis det blir vedtaget blir der sendt brev ud engang i Maj og man ska så udfylde og sende tilbage og ca 3 uger efter har man pengene på Nemkontoen..
Men tidligst 1. Juni
Knus Mette

Tak søde
det vidste jeg ikke
Knus til dig og din lille dejlige familie
Moar

Anmeld

24. april 2009

lonemus

Pernille34 skriver:

Øhh.. 37000 kr..

Pernille

Jeg tror ikke Malou har skrevet et 0 for meget - min mand og jeg har 35.000.- kr til sammen, så den er god nok. Både min mand og jeg har arbejdet i hele perioden, derfor er det rigtig nok

Anmeld

24. april 2009

Mette+Mathias

malou skriver:

Jeg har vist 37000.- og så minus de 35 %. Ved ikke hvad de skal bruges til endnu.. lidt havemøbler til den nye træ terrasse måske Og en masse dejlige krukker... og tja... alt muligt dejligt

knus malou

Sådan kan du ikke regne det ud. Så vidt jeg husker er det 35% i skat af de første 15.000 men 50% i skat af resten! Vigtigt, - inden man kommer til at bruge dem

Anmeld

24. april 2009

Mette+Mathias

Pernille34 skriver:

Øhh.. 37000 kr..

Pernille

Tjae...det kan man godt, men så har man også tjent godt. Min mand har lidt over 30.000 og jeg har 18.000, og tjente egentlig ikke ret meget dengang (hvornår var det nu det var?). Begyndte først at tjene "rigtige" penge i 2000.

Anmeld

24. april 2009

malou

Pernille34 skriver:

Øhh.. 37000 kr..

Pernille

Jeg har ikke forstand på det.. men på min årsopgørelse fra Atp.. det der grønne stykke papir.. står der 36700 kr. Hvordan, må du ikke spørge mig om. Men har det ikke noget med hvormeget jeg har tjent??

knus malou

Anmeld

24. april 2009

malou

Mette+Mathias skriver:

Sådan kan du ikke regne det ud. Så vidt jeg husker er det 35% i skat af de første 15.000 men 50% i skat af resten! Vigtigt, - inden man kommer til at bruge dem

uha jeg bruger sjældent penge jeg ikke har!!!! Altid pengene i hånden først!! men jeg havde godt læst noget om de 35/50 % men har ikke regnet på det endnu. venter bare til der kommer et brev ang. udbetalingen... men tak for advarslen. smiler

knus malou

Anmeld

24. april 2009

sabi1979

Min mand og jeg får lige knap 16000 tilbage tilsammen. Og de skal bruges til barnevogn, tremmeseng m.m, da jeg har termin til den 25 august Og så skal vi have ordnet vores have
Jeg syntes jeg hørte i radioen igår at det var blevet vedtaget???

knus sabrina 22+3
Og en rigtig dejlig dag til jer alle sammen herinde

Anmeld

24. april 2009

NoName

Jeg blev helt nysgerrig efter at finde ud af hvor meget vi får udbetalt efter at have læst jeres indlæg.
Vi får ca. 18000 udbetalt tilsammen når 35/50 er trukket fra.
Havde slet ikke regnet med at det var så meget...
Pengene bliver sat til side, da vi er ved at spare op til nye vinduer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.