Sp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Bamseboet :D

Hvad får i i SP penge, og skal de bruges til noget specielt??

jeg har ca. 12.326 siger den ( atp hjemmesiden)... men der skal jo trækkes 35 % fra... så det bliver lige omkring 8000 læxer

ved ikke helt hvad det skal bruges til, lidt hygge til os alle 4, tror jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har fået dem overflyttet til min bank og investeret dem

Anmeld

23. april 2009

MetteT

Bamseboet :D skriver:

Hvad får i i SP penge, og skal de bruges til noget specielt??

jeg har ca. 12.326 siger den ( atp hjemmesiden)... men der skal jo trækkes 35 % fra... så det bliver lige omkring 8000 læxer

ved ikke helt hvad det skal bruges til, lidt hygge til os alle 4, tror jeg.

Hvordan får man dem egentlig udbetalt,,? Hva ska man gøre?

Knus Mette.. Som vist ikke får så meget, men lidt har også ret..

Anmeld

23. april 2009

A.

jeg kan ikke se mine

Anmeld

23. april 2009

malou

Jeg har vist 37000.- og så minus de 35 %. Ved ikke hvad de skal bruges til endnu.. lidt havemøbler til den nye træ terrasse måske Og en masse dejlige krukker... og tja... alt muligt dejligt

knus malou

Anmeld

23. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
MetteT skriver:

Hvordan får man dem egentlig udbetalt,,? Hva ska man gøre?

Knus Mette.. Som vist ikke får så meget, men lidt har også ret..

Så vidt jeg har forstået det, så sender atp brev ud til alle med saldo og udbetalingsblanket. Der står ikke hvornår det kommer, men pengene kan jo først udbetales 1 juni. Så mon ikke det kommer i løbet af maj?

Anmeld

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg får omkring 9000 kr. udbetalt. Jeg skal have mig en netbook også skal jeg have resten ind på min 'barselsfond' konto - En opsparing jeg har til mig selv, så jeg ikke skal spare, når jeg engang skal på barsel og skal have de måneder på dagpenge
Hellere spare op nu, hvor jeg har de penge jeg skal bruge...

Men helt sikkert jeg skal have mig en netbook. Ligenu er det lenovoen der er min favorit. Men jeg skal lige se, for samsung kommer vidst med en ny, der er indpakket i gummi halløj og det er vidst lige mig, der er lidt klodset hehe...

For man kan vel aldrig få FOR mange bærbare computere eller?

Anmeld

23. april 2009

MetteT

Så vidt jeg har forstået det, så sender atp brev ud til alle med saldo og udbetalingsblanket. Der står ikke hvornår det kommer, men pengene kan jo først udbetales 1 juni. Så mon ikke det kommer i løbet af maj?

Tak for svar..
¨Har lige været inde at læse om det.. Hvis det blir vedtaget blir der sendt brev ud engang i Maj og man ska så udfylde og sende tilbage og ca 3 uger efter har man pengene på Nemkontoen..
Men tidligst 1. Juni
Knus Mette

Anmeld

23. april 2009

lonemus

malou skriver:

Jeg har vist 37000.- og så minus de 35 %. Ved ikke hvad de skal bruges til endnu.. lidt havemøbler til den nye træ terrasse måske Og en masse dejlige krukker... og tja... alt muligt dejligt

knus malou

Husk du skal betale 35% af de første 15.000 kr, mens du skal betale 50% af dem fra 15.000 og op.....jeg skal også selv betale mange pengei skat

Anmeld

23. april 2009

ekzunz

Vi får ca. 25.000 udbetalt, og har endnu ikke bestemt hvad de skal bruges til.
Altså bortset fra at jeg skal have en fladskærm til soveværelset, resten skal nok bare dække huller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.