åhhh.. så begynder tankerne igen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Camillos

Michella-Malou skriver:

og selvfølgelig er alt i skønneste orden.. men hvor kan jeg egentlig got følge din tankegang

tak .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Du skal have en stor fra mig ..

Jeg har selv kun mistet en gang , og er nu gravid igen er 18+1 og jeg kan mærke at den her graviditet er et helved at komme igennem jeg selv bekymre mig os så forbandet meget ..

Jeg har en dreng på halvandet år , og jeg mærkede der liv omkring uge 22-23 jeg har endnu ikk mærket liv i den her graviditet , og hold nu op det har bekymret mig så meget at jeg idag kontaktede JM bare for at få en lille snak og lidt ro i sindet , om det har hjulpet synes jeg ik , men ejg må tro på den lille har det godt . jeg sakl først selv til MD 20+2 så jeg føler pt der er en evighed til ,..

jeg er helt siker på din lille spire har det godt i din mave , den vokser og vokser .

puha ja.. og man forventer så At man kan slappe af efter md det kan jeg ikke rigtig.. i al fald... Update er lavet.. og tusind tak for dit svar..  

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Sally-Slingshot skriver:

Åh søde du  Kan godt forstå du er bange. Men dit lille barn skal nok vinke betryggende til dig imorgen! God scanning

Tak ..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh søde er virkelig ked af at høre du har det sådan. <3
Men det er en svær situation du står i. Du har kun haft rigtig kedelige og sørgelige erfaringer med graviditeter. Er dog sikker på du når til enden. <3

Jeg er sikker på MD nopk skal gå fint imorgen. Glæder mig så meget til at høre om scanningen og hvilket køn i skal have. Er sikker på det er sundt og raskt.

Åhh... Ja alle de skide bekymringer .. Jeg har lavet en update.. en ellers fin lille spirer men der har altså været lidt problemer til den Md scanning.. synes ikke jeg fik mere ro i hovedet.. Men tak for svar

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

tarkoflen skriver:

Vil ikke gå uden at sende et i din retning! Er sikker på, at den lille ballademager ligger trygt og godt derinde! Jeg sender i hveret fald masser af positive tanker i din retning

tak for svar

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

mor til 4 dejlige børn skriver:

hvis det hjælper lidt så har jeg selv været gravid mange gang og midste mega mange gang og med nr 1 mærke jeg ikke liv før i uge 22 og med nummer 2 i uge 16,5 og med nummer 3 første i uge 21 og jeg var bange lige indtil jeg have dem i mine arme så kom de der andre ting bare om bare han/hun trækkervejre om natten osv osv.

Du bleve nødtil af tænke positiv jeg syntes dog det blev bedre og bedre fra 20+0 og frem forså hvis man af  nu var man ½ vejes og de ville kunne gøre nået sygehuse hvis den ville ud nu.

Syntes du skal snakke med dem du har omkring dig og din jdm.

Forstå godt din angst kende den selv.

Gør nogle god ting for dig selv eller med dem diu har kær så dine tanker kommer et andet sted hen så godt de nu kan.

Fra Henriette mor til 4 børn 1 barn en dejlig Emma engle og 1 MA og 6 SA.

Tak for svar update er lavet .. 

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Maja84 skriver:

Kæmpe kram
Selvfølgelig ser alt fint ud i morgen, og går nok ikke længe før du kan mærke den lille, måske det er ude i siderne, var det hos mig

nu må vi se hvor længe der går smiler.. Har lavet update.. og tak for svar

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

for den dejligste scanning.. med en lille skat der vinker og sender kys til mor og far..

tak søde.. Jae nu har jeg i al fald lavet en update.. det var ikke fordi jeg fik meget mere ro i sindet..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Kay skriver:

selvfølgeli ser det ud som det skal...

Update lavet tak for svar ..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

MorDk skriver:

Jeg vil ikke sidde og sige til dig at "selvfølgelig er alt i skønneste orden" og du bliver mor denne gang osv osv. For det hjælper dig overhovedet ikke! Og slet ikke hvis det viser sig at gå galt! (ved godt det lyder hårdt)! Men det er ikke ment på den måde!! Jeg har selv prøvet at miste og jeg har selv stået i din situation, hvor man er super bange og nervøs for at miste. Alle sagde til mig det var i fineste orden - selv lægerne... MEN det var IKKE i orden! Man skal lytte til sit indre. Og heller et tjek for meget end et tjek for lidt (kan du følge mig)!?!

Men nu når alt dette er sagt/skrevet... så prøv selvom det er svært... at gøre dig den tjeneste at NYDE din graviditet og din smukke voksende mave  Det er en tid der ikke kommer igen!!

Jeg ønsker dig alt det bedste og jeg krydser fingre for at alt er i skønneste orden  *S*

Knus herfra!!

Tak.. Ja jeg har lavet en update... Håber jeg kan stole på overlægens ord selvom du har en bitter erfaring... Og har ikke lyst til at stole på min mave fornemmelse i dette tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.