åhhh.. så begynder tankerne igen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.302 visninger
40 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Camillos

Altså ved ikke om det psykiske aspekt at have aborteret spontant rammer hårdere når man er gravid end ventet men altså sagen er bare den jeg max har 1 uges ro efter scanninger så er jeg sikker på den er gal igen  tror desværre det er grundet 4 tidl aborter.. 

jeg er 19+5 idag og skal til Md imorgen, jeg har foranliggende moderkage så har endnu ikke rigtig mærket til mit barn. Var til scanning i uge 16 og 18 og alt var i skønneste orden. Men har det faktisk sådan her at jeg frygter det hele går galt og jeg skal forberede mig på at miste det lille liv. ( og tænker i de baner hvad gør man så med begravelse med merE? ) 

Aii for F........ ved udemærket man ikke skal tænke de tanker og tænke posetivt, men hvor er det bare svært når man har været ramt af modgang lige fra første graviditet. 

Piger jeg trænger til en krammer og nogle krydsede fingre+ håb for at alt ser ud som det skal imorgen! .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Selvføljelig ser alt godt ud i morgen!!! Har du snakket med din læge eller jordmor om hvordan du går og har det?? 

Glæder mig til en god opdatering i morgen vh Stine

Anmeld

29. maj 2012

frk-stoltze

Kan nok ikk skrive så meget som hjælper, men vil hellere end gerne  For dig og så skal have et stort 

Anmeld

29. maj 2012

FruK

Selvfølgelig ser det hele fint ud!

Anmeld

29. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Selvføljelig ser alt godt ud i morgen!!! Har du snakket med din læge eller jordmor om hvordan du går og har det?? 

Glæder mig til en god opdatering i morgen vh Stine

Tak ja jeg har forsøgt at snakke med dem om det, men lægen siger bare: Alle gravide bekymrer sig og jordmoderen til første samtale havde hendes datter med på omkring 11 år, da hun åbenbart var blevet syg i skolen, så synes ikke en dyb hormonel samtale om mine indre følelser passede ind i der, selvom jeg havde besluttet mig for at sige det..  

Æv altså hvor kan man da bare blive panikken når man har en forhistorik som er negativ  

Anmeld

29. maj 2012

Camillos

frk-stoltze skriver:

Kan nok ikk skrive så meget som hjælper, men vil hellere end gerne  For dig og så skal have et stort 

Tak 

Anmeld

29. maj 2012

Camillos

FruK skriver:

Selvfølgelig ser det hele fint ud!

tak, har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få..

Anmeld

29. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Altså ved ikke om det psykiske aspekt at have aborteret spontant rammer hårdere når man er gravid end ventet men altså sagen er bare den jeg max har 1 uges ro efter scanninger så er jeg sikker på den er gal igen  tror desværre det er grundet 4 tidl aborter.. 

jeg er 19+5 idag og skal til Md imorgen, jeg har foranliggende moderkage så har endnu ikke rigtig mærket til mit barn. Var til scanning i uge 16 og 18 og alt var i skønneste orden. Men har det faktisk sådan her at jeg frygter det hele går galt og jeg skal forberede mig på at miste det lille liv. ( og tænker i de baner hvad gør man så med begravelse med merE? ) 

Aii for F........ ved udemærket man ikke skal tænke de tanker og tænke posetivt, men hvor er det bare svært når man har været ramt af modgang lige fra første graviditet. 

Piger jeg trænger til en krammer og nogle krydsede fingre+ håb for at alt ser ud som det skal imorgen! .. 

Åh, sødeste, er ked af at høre, at tankerne er tilbage! Men selvfølgelig er alt i den skønneste orden - hvorfor skulle det ikke være det?

I fortjener virkelig at det lykkedes denne gang, og jeg er overbevist om, at det bliver denne gang, at i får en lille lækker bebs i armene.. Og det allerede om 20 uger!

Jeg forstår udemærket din bekymring, men du må også huske på, at denne gang er du nået længere end nogensinde, og denne gang skal I nok nå målet!

Sender massevis af  og i din retning, og så glæder jeg mig til en positiv update i morgen efter MD! 

Anmeld

29. maj 2012

Bak

Camillos skriver:

Det skal nok gå godt i morgen Snak med din kæreste eller en veninde om dine tanker, det kan måske hjælpe lidt.

Jeg har også foranliggende moderkage og har først mærket liv fra 22+. Er i dag 23+0 og mærker det nu hver dag. Det skal nok komme. Det er desuden enormt svært at vide, om det er liv, man mærker, når man aldrig har prøvet det før! Det syntes jeg i hvert fald.

Du får lige et Jeg er sikker på, det hele ser godt ud i morgen! Da jeg var til MD (20+0) var jordemoderen ikke engang overrasket over, at jeg ikke havde mærket liv endnu (og det var FØR hun vidste, at moderkagen ligger foran!!).

Anmeld

29. maj 2012

FamilenStorm

Camillos skriver:

Hvis det kan hjælpe lidt, så mærkede jeg først spark i uge 21-22, så er sikker på at det hele er i den skønneste orden..

Kan godt huske alle de bekymringer man kan have, og de stopper så mænd ikke engang når den lille er kommet til verden, så kommer der bare nye former for bekymringer..

Ved det er lettere sagt end gjort, men nyd din graviditet.. Er sikker på at din lille guldklump har det trygt og godt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.