Camillos skriver:
Altså ved ikke om det psykiske aspekt at have aborteret spontant rammer hårdere når man er gravid end ventet men altså sagen er bare den jeg max har 1 uges ro efter scanninger så er jeg sikker på den er gal igen
tror desværre det er grundet 4 tidl aborter..
jeg er 19+5 idag og skal til Md imorgen, jeg har foranliggende moderkage så har endnu ikke rigtig mærket til mit barn. Var til scanning i uge 16 og 18 og alt var i skønneste orden. Men har det faktisk sådan her at jeg frygter det hele går galt og jeg skal forberede mig på at miste det lille liv
. ( og tænker i de baner hvad gør man så med begravelse med merE? )
Aii for F........ ved udemærket man ikke skal tænke de tanker og tænke posetivt, men hvor er det bare svært når man har været ramt af modgang lige fra første graviditet.
Piger jeg trænger til en krammer og nogle krydsede fingre+ håb for at alt ser ud som det skal imorgen! ..
Åh, sødeste, er ked af at høre, at tankerne er tilbage! Men selvfølgelig er alt i den skønneste orden - hvorfor skulle det ikke være det?
I fortjener virkelig at det lykkedes denne gang, og jeg er overbevist om, at det bliver denne gang, at i får en lille lækker bebs i armene.. Og det allerede om 20 uger! 
Jeg forstår udemærket din bekymring, men du må også huske på, at denne gang er du nået længere end nogensinde, og denne gang skal I nok nå målet!
Sender massevis af 
og
i din retning, og så glæder jeg mig til en positiv update i morgen efter MD!
Anmeld