Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Nu har jeg lige selv været inde og kigge, og de der spænder hun spænder dem fast på i gulvet, behøver man ikke Vi spænder dem på skinderne, som forsædet kører frem og tilbage på, men ved man kan bruge andet, så længe det er noget der er fastmonteret.. Hvis der er de der, som sæderne normalt er fastmonteret på i busser, så burde du også kunne bruge dem
Nu har jeg lige selv været inde og kigge, og de der spænder hun spænder dem fast på i gulvet, behøver man ikke
Vi spænder dem på skinderne, som forsædet kører frem og tilbage på, men ved man kan bruge andet, så længe det er noget der er fastmonteret.. Hvis der er de der, som sæderne normalt er fastmonteret på i busser, så burde du også kunne bruge dem
Må lige undersøge det i hvert fald!
For det er da en mulighed!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Vi har en recaro young sport 9-36 kg til ham... og havde egentlig regnet med at han kunne sidde i den Har slet ikke skænket det en tanke at de skulle spændes fast med hofteselen.. troede ikke der var nogen autostole der blev det nu. Øv!! Det mange penge vi skal bruge på en stol til sådan en tur nu. Må lige undersøge om babysam lejer nogen ud som kan det. Har snakket med både suntours og busselskabet men de siger bare at det skal være en autostol til hoftesele.. sagde jeg ikke troede jeg kunne finde en til min søns str. (regner med han er for lille til hoftepuder) så sagde de bare at det kunne de ikke hjælpe med. De vidst ikke så meget om autostole. Synes måske godt de kunne være mere hjælpsomme!!!
Vi har en recaro young sport 9-36 kg til ham... og havde egentlig regnet med at han kunne sidde i den
Har slet ikke skænket det en tanke at de skulle spændes fast med hofteselen.. troede ikke der var nogen autostole der blev det nu.
Øv!! Det mange penge vi skal bruge på en stol til sådan en tur nu. Må lige undersøge om babysam lejer nogen ud som kan det.
Har snakket med både suntours og busselskabet men de siger bare at det skal være en autostol til hoftesele.. sagde jeg ikke troede jeg kunne finde en til min søns str. (regner med han er for lille til hoftepuder) så sagde de bare at det kunne de ikke hjælpe med. De vidst ikke så meget om autostole.
Synes måske godt de kunne være mere hjælpsomme!!!
Sara. skriver: Sagen er den er jeg sammen med min mand, min datter på 4½, søn på 2, veninde og hendes søn på 4½ og min venindes lillesøster har bestilt en bus rejse til sommer. Vi skal med bus til Kroatien hvor vi skal bo på en campingplads. Da vores søn er under 3 år skal han sidde i autostol i bussen. Vi har en autostol så den ville vi bruge. Nu ringer jeg så til Papuga bus for at sikre mig at den kan sidde i deres busser. Men men men. De har kun hofteseler!! ARG!!! Hvad søren gør vi så? Der findes vel ikke autostole til så små børn som kun fastspændes i en hoftesele?????? Håber nogen kan hjælpe... Er helt grædefærdig over det. Og frustreret. Hele rejsen har vi netop betalt..... Og vi glæder os så meget alle sammen!!!
Sagen er den er jeg sammen med min mand, min datter på 4½, søn på 2, veninde og hendes søn på 4½ og min venindes lillesøster har bestilt en bus rejse til sommer.
Vi skal med bus til Kroatien hvor vi skal bo på en campingplads.
Da vores søn er under 3 år skal han sidde i autostol i bussen. Vi har en autostol så den ville vi bruge. Nu ringer jeg så til Papuga bus for at sikre mig at den kan sidde i deres busser. Men men men. De har kun hofteseler!!
ARG!!!
Hvad søren gør vi så?
Der findes vel ikke autostole til så små børn som kun fastspændes i en hoftesele??????
Håber nogen kan hjælpe... Er helt grædefærdig over det. Og frustreret. Hele rejsen har vi netop betalt..... Og vi glæder os så meget alle sammen!!!
Der er en bruger herinde som hedder autostol.dk. Er sikker på at han/hun kan besvare dit spørgsmål.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128