Alkoholfri drinks til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Der må være andre end mig der kommer til at være eller har været gravid til deres bryllup. Hvilke alkoholfridrinks havde I med til festen? Altså hvad havde I købt ind til og hvad var folk glade for/ikke glade for?

Jeg har besluttet at jeg absolut ikke gider sidde og sutte i en alm. sodavand en hel aften til mit eget bryllup. Jeg skal have farverrige, frugtfyldte, lækre drinks.

Har lige været til bryllup, hvor vi fik en rigtig god alkohol fri rødvin fra Føtex. Den smagte ik af ribena, som alkohol fri rødvin gør! Den ska åbnes og iltes som en rigtig vin. Ved man også ka få alkohol fri hvidvin!! Ellers var der også lavet hyldeblomst drik med danskvand. Uhm lækkert! Vh Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Miss BananaHammock skriver:

Der må være andre end mig der kommer til at være eller har været gravid til deres bryllup. Hvilke alkoholfridrinks havde I med til festen? Altså hvad havde I købt ind til og hvad var folk glade for/ikke glade for?

Jeg har besluttet at jeg absolut ikke gider sidde og sutte i en alm. sodavand en hel aften til mit eget bryllup. Jeg skal have farverrige, frugtfyldte, lækre drinks.

jeg har lige været til et bryllup hvor man blandt andet kunne få noget der hed grapeful...det smagte godt både med og uden alkohol

Anmeld

31. maj 2012

Kay

jeg har altid elsket drinks.... og har også været til et par fester her efter jeg er blevet gravid... og skal til tøse føsdag med drinks på lørdag...

keg laver simpelthend bare mine yndlings drinks og så bare uden alcohol... sys det er hyggeligt

Anmeld

31. maj 2012

sarahb

VIRGIN MOJITIO ER DET BEDSTE

Anmeld

31. maj 2012

Fru.Mäes <3

Danskvand med hyldeblomst saft 

Just LOVE it - også er den frisk, fordi den er lavet på danskerne med bobler i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.