Alkoholfri drinks til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.938 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Miss BananaHammock

Der må være andre end mig der kommer til at være eller har været gravid til deres bryllup. Hvilke alkoholfridrinks havde I med til festen? Altså hvad havde I købt ind til og hvad var folk glade for/ikke glade for?

Jeg har besluttet at jeg absolut ikke gider sidde og sutte i en alm. sodavand en hel aften til mit eget bryllup. Jeg skal have farverrige, frugtfyldte, lækre drinks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Dinna88

29. maj 2012

AnnaB.

Dinna88 skriver:

http://www.drinksmeister.dk/topics/tema-drinks/alkoholfrie-drinksopskrifter/ - prøv at se her, om der er noget

Aj, den side ville jeg gerne have kendt lidt før - har godt nok drukket min andel af danskvand og juice til diverse fester det sidste halve år

Anmeld

29. maj 2012

jydeinden

Miss BananaHammock skriver:

Der må være andre end mig der kommer til at være eller har været gravid til deres bryllup. Hvilke alkoholfridrinks havde I med til festen? Altså hvad havde I købt ind til og hvad var folk glade for/ikke glade for?

Jeg har besluttet at jeg absolut ikke gider sidde og sutte i en alm. sodavand en hel aften til mit eget bryllup. Jeg skal have farverrige, frugtfyldte, lækre drinks.

jeg kan anbefale dig at købe bogen " 1001 cocktails" den findes i flere udgaver, ved dog ikke om man kun kan få den brugt, men der er flere sider i med inspiration til alkoholfrie drinks

Anmeld

29. maj 2012

Dinna88

AnnaB. skriver:

Aj, den side ville jeg gerne have kendt lidt før - har godt nok drukket min andel af danskvand og juice til diverse fester det sidste halve år

Øv! Men jeg skrev bare "alkoholfri drinks" på google

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Godtnok er det ret dyrt på den her hjemmeside med fragt osv., men de har et stort udvalg...

http://www.alkoholfrit.dk/Forside.1.aspx

Anmeld

30. maj 2012

ano14316

Virgin colada.. er en lækker sag, synes jeg..

Jeg har aldrig selv lavet den.. burde jeg jo nok.. men har fået dem i byen.. og det er også bedre en pinacolada..

Anmeld

30. maj 2012

ano14316

Og så er der alkoholfri vin.. det jeg kan super godt lide..

Anmeld

30. maj 2012

AndreasMor84

Bryllup, hvornår?

Anmeld

30. maj 2012

Miss BananaHammock

AndreasMor84 skriver:

Bryllup, hvornår?

Skal giftesd. 7/7 og holde fest 1/9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.