Har haft klamydia, bekymret om graviditet kan lykkes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt, da jeg har meget svært ved dette.

Da jeg var 17 år, havde jeg klamydia. Og der er jo så det uheldige ved den sygdom, at man ikke ved, hvor længe, man har gået med det. Jeg er nu i den situation, at min kæreste og jeg snart skal igang med PB.

Men hold op, hvor det bekymrer mig, at jeg har haft klamydia, min kæreste er godt klar over jeg har haft det og han tager det sådan set stille og roligt.
Men er der nogle der har været i lignende situation, eller har andre råd?

Anyone, bare noget der kan dæmpe mine bekymringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg skriver anonymt, da jeg har meget svært ved dette.

Da jeg var 17 år, havde jeg klamydia. Og der er jo så det uheldige ved den sygdom, at man ikke ved, hvor længe, man har gået med det. Jeg er nu i den situation, at min kæreste og jeg snart skal igang med PB.

Men hold op, hvor det bekymrer mig, at jeg har haft klamydia, min kæreste er godt klar over jeg har haft det og han tager det sådan set stille og roligt.
Men er der nogle der har været i lignende situation, eller har andre råd?

Anyone, bare noget der kan dæmpe mine bekymringer.

Ja, jeg har haft det et par gange i løbet af mine 33 år og jeg har en dreng på 2.5 år  Kom selvf. i behandling hver gang det blev opdaget. Men ja det er ikke nemt at vide hvordan det har påvirket ens krop, men se tiden an 

Anmeld

29. maj 2012

MLT

Da jeg havde været til min første lægeundersøge i min første graviditet, ringede lægen for at fortælle mig svarende på nogen blodprøver. Alt så godt ud, men der var lige det, at jeg faktisk havde klamydia. Jeg skulle bare tage nogen piller, og så var det det. Der var ikke noget at være bekymret for Manden og jeg tog begge pillerne (han var dog ikke testet for det). Vi to piller af to gange med cirka en uges mellemrum .. Jeg aner ikke hvor længe jeg havde haft det.. Vi er nu gravide igen med andet barn  

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

MorTilElias: Okay, det var dejligt at høre .. Jeg  og håber det bedste.

Anmeld

29. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

MorTilElias: Okay, det var dejligt at høre .. Jeg  og håber det bedste.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Da jeg havde været til min første lægeundersøge i min første graviditet, ringede lægen for at fortælle mig svarende på nogen blodprøver. Alt så godt ud, men der var lige det, at jeg faktisk havde klamydia. Jeg skulle bare tage nogen piller, og så var det det. Der var ikke noget at være bekymret for Manden og jeg tog begge pillerne (han var dog ikke testet for det). Vi to piller af to gange med cirka en uges mellemrum .. Jeg aner ikke hvor længe jeg havde haft det.. Vi er nu gravide igen med andet barn  

Hvor dejligt, og tillykke

Men ja, man ved jo aldrig noget, men dejligt at høre gode historier. Det hjælper på min bekymring.

Anmeld

29. maj 2012

MLT

Anonym skriver:

Hvor dejligt, og tillykke

Men ja, man ved jo aldrig noget, men dejligt at høre gode historier. Det hjælper på min bekymring.

Jeg krydser finger for, at det ikke har noget at sige, når I skal i gang med PB

Og tak

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Jeg krydser finger for, at det ikke har noget at sige, når I skal i gang med PB

Og tak

Tak, jeg håber det hjælper

Skal prøve at huske at skrive, når der en dag er sket noget. Vi skal først igang senere på året, så det er ikke lige nu.

Anmeld

29. maj 2012

Fenja09

Synes du skal lade være med at tage sorgene på forskud, hvis du bekymrer dig for meget kan det også forsinke processen med ønskebarnet

/Fenja

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Synes du skal lade være med at tage sorgene på forskud, hvis du bekymrer dig for meget kan det også forsinke processen med ønskebarnet

/Fenja

Ja, det har jeg tænkt på, derfor ville jeg lige høre om andres erfaringer og her kan jeg jo læse at de 2 andre er blevet gravide på trods af klamydia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.