Bagover bøjet livmoderhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Håber på det bare er en skrøne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej

Min livmoderhals er bagover bøjet hvor andres er forover bøjet. Og ifgl nogen skulle det være sværer at blive gravid når den er bagover bøjet.

Nogen der har nogen gode råd/ stillinger  til hvordan man hjælper en graviditet bedre på vej. Har nu prøvet rigtig længe og der sker ik rigtig noget trods for gyn sagde der ingen problemer ville være udover den bagover bøjet livmoder hals.

Andre som også har det og kan give nogen gode råd.

Min er bagover bøjet og det tog os 5 mdr, og vi var virkelig doven mht sexen.
Køb evt. Æl teste

Anmeld

29. maj 2012

mor2011_

det er en skrøne at man får det svært at blive gravid og fødslen bliver meget svær fordi man har det..det passer slet ikke..

Anmeld

29. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min er også bagoverbøjet og jeg har da en søn på 1 år.

min læge siger at det altså er lige så udbredt at have bagoverbøjet som alm...

Anmeld

29. maj 2012

vitapigen

Min er også bagoverbøjet og slutter mig til de andre

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan dårligt sexe mere end vi gør nu  en gang imellem føles det som om man er en kanin

Men ikke at det er et pres at vi skal have sex. Så må vist bare væbnes med tålmodighed. OG håbe på det bedste.

Anmeld

29. maj 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Min livmoderhals er bagover bøjet hvor andres er forover bøjet. Og ifgl nogen skulle det være sværer at blive gravid når den er bagover bøjet.

Nogen der har nogen gode råd/ stillinger  til hvordan man hjælper en graviditet bedre på vej. Har nu prøvet rigtig længe og der sker ik rigtig noget trods for gyn sagde der ingen problemer ville være udover den bagover bøjet livmoder hals.

Andre som også har det og kan give nogen gode råd.

Det er ikke din livmoderhals, men din livmoder, der er bagoverbøjet - og det er faktisk hver 5. kvinde, der har sådan én, så det er slet ikke så sjældent.

Det er en gammel og meget vedholdende skrøne (der er endda stadig visse læger, der ikke ved bedre), at det skulle være sværere at blive gravid, det har intet på sig - der er lavet en meget omfattende amerikansk undersøgelse på lige dette emne, og det har afkræftet alle skrøner omkring emnet.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er ikke din livmoderhals, men din livmoder, der er bagoverbøjet - og det er faktisk hver 5. kvinde, der har sådan én, så det er slet ikke så sjældent.

Det er en gammel og meget vedholdende skrøne (der er endda stadig visse læger, der ikke ved bedre), at det skulle være sværere at blive gravid, det har intet på sig - der er lavet en meget omfattende amerikansk undersøgelse på lige dette emne, og det har afkræftet alle skrøner omkring emnet.

oki dejligt at hører.

Anmeld

29. maj 2012

komodo

har ikke selv erfaringer med det, men kan fortælle at min mor har en meget bagoverbøjet livmoderhals og hun har aldrig kunne vaske et par boxershorts uden at blive gravid med det, tror det er meget individuelt hvor fertil man i det hele taget er og noget siger mig at de små krigere godt kan finde vej alligevel ...

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.