Bagover bøjet livmoderhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Min livmoderhals er bagover bøjet hvor andres er forover bøjet. Og ifgl nogen skulle det være sværer at blive gravid når den er bagover bøjet.

Nogen der har nogen gode råd/ stillinger  til hvordan man hjælper en graviditet bedre på vej. Har nu prøvet rigtig længe og der sker ik rigtig noget trods for gyn sagde der ingen problemer ville være udover den bagover bøjet livmoder hals.

Andre som også har det og kan give nogen gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Kamulla

jeg har en og blev gravid... det var ikke en planlagt graviditet... så aner ikke om det er svært .. men det er da muligt

Anmeld

29. maj 2012

Ka+Ma=Be

Min livmoderhals er også bagoverbøjet - meget åbenbart

Men jeg har nu heller ingen problemer haft Jeg blev gravid i 3. cyklus efter jeg smed p-pillerne.

Krydser fingre for dig

Anmeld

29. maj 2012

AnnaK89

Min er også bagover bøjet og totalt kroget - jeg blev gravid i første forsøg denne gang og første gang var en ups'er, så umiddelbart virker det ikke sværer.

Anmeld

29. maj 2012

christina92

Må slutte mig til de andre, her har det heller ikke givet problemer overhovedet

Gravid i 3. cyklus.

Anmeld

29. maj 2012

prettybutterfly

Min livmoderhals er også EKSTREMT bagoverbøjet! (faktisk så bagoverbøjet at det næsten var umuligt at få lagt en spiral og at de måtte opgive i første forsøg og jeg fik en ny tid, hvor de ku ultralydsscanne min livmoder mens de satte spiralen i - før det lykkedes). MEN jeg er altså blevet gravid 2 gange nu, uden de store problemer. Har hørt det bare er en skrøne at det skulle være sværere at blive gravid sådan, ved ik om det passer.

Men kæmpe held og lykke ihvertfald. Og det eneste råd: leg vilde kaniner hver anden dag - det var sådan det lykkedes for os. Og tror måske det er en dårlig ide at pigen er øverst, da jeg forestiller mig sæden så ikke kommer ordentligt ind, men det er altså bare en teori jeg selv har lavet

Anmeld

29. maj 2012

Fenja09

Jeg har det også, og fik af vide af lægen at det ingen betydning har for graviditet - har en datter på 9 måneder. Så tror bare i skal fortsætte som i gør, så skal det forhåbentlig nok lykkedes en dag

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen.

Kan godt se der er mange herinde som trods bagover bøjet er blevet gravide så må bare håbe at det også snart lykkes for os.

syns godt nok ventetiden er svær

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

Min læge fortalte mig at det er en gammel skrøne at det skulle være sværre at blive gravid..
Har selv bagoverbøjet livmoder, og har en uge til termin. Jeg blev gravid på p piller, så du skal også nok blive gravid

Anmeld

29. maj 2012

LHS

Jeg har det også og havde også hørt at det var sværere at blive gravid. Men læge sagde at det havde man sagt tidligere - længe siden - til dem der ikke blev gravide. Så det var bare en undskyldning, der intet har på sig. 

Men det tog os 10 måneder og det er jeg sikker på var pga. p-pillerne stadig var i min krop. Kunne mærke tydelig forskel i den cuklus jeg blev gravid i forhold til de andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.