Så blev vi færdige - hvor langt er I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Tak ska du ha - ja elvis ska da med eller han vil meeeeget gerne - bliver også spændende om han ka holde sig væk når baby ligger i vognen

Lyder også super praktisk med pusleplads i køkkenet Når man har pladsen til det - hvorfor så ikk

Ja det haster jo ikk - baby er jo også ligeglad bare den har et sted at sove, babs at spise og ble at prutte i  

Præcis!

Kan sgu da være vi skal pakke Texas oz

Vi har ik plads til pusleplads på badeværelset men vi har tilgengæld et stort køkken, og jeg vil gerne være i nærheden af vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

LotusCPH

LR85 skriver:

Ja men vi har også været klar et godt stykke tid. Havde jo tøjet fra storebror og de ting. 

Men sys bare a når man har gjort alt klar, så blir man endnu mete utålmodig. Ventetiden er bare så lang når alt bare er klart

Ja det kan godt være en kunst at vente - men syntes helt modsat tiden går så stærkt - ka ik helt forstå vi allerede snakker fødsel

men ja det er jo en fordel når der er andre børn - kæresten har også to - en på 3 og en på 6

Så ja det er kla rt en fordel - har også slappet lidt af i denne graviditet som er min første - Har været nemt at finde ud af alle de små ting man normalt ikke lige tænker over skal bruges og modsat også ting der ik behøves  

Anmeld

29. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

100% klar

Vuggen står og pryder stuen (uden at være redt)

Minisengen (arveseng som jeg selv har ligget i) står klar i soveværelset (uden at være redt) Herhjemme har vi også byttet side i dobbelsengen - det virker bare total forkert..

Tøj reol fyldt til randen..

Puslebord fyldt til randen..

Badekar og stativ har fået sin plads i badeværelset..

Sidste reol indkøb idag til Juniors kommende skrammel..

Barnevogn, lift og kombivogn står klar til afhentning i butikken

Tremmeseng som starter ud med at fungere som kravlegårs står klar i butikken til afhentning..

Autostolen, samt tasken står klar i bilen..

Højstolen er anskaffet og står hos svígerforældre til maling..

Skråstol som er lånt af veninde er vasket og klar til brug..

Vi mangler at lave vægpynt bestående af en stor plade, hvor der skal laves det helt store wallsticker billede, men det må lige vente - der hænger indtil videre en fin peterplys plakat som er foræret af "oldemor".. Samt legetøj til ham, det har vi ikke selv spekuleret ret meget i - men det håber vi der kommer lidt af i barselsgaver..

- Desuden er sutter, sutteflasker skoldet.. Og en enkelt sut er blevet til øve sut til hunden, så den ligger her og der og alle vegne, så hun lære at den må hun for alt i verden ikke tage uanset hvad.. Og hun er bare så dygtig.. Fik et nej første gang, og det har hun bare accepteret - dygtige pige..

Nåh ja og så er der 70 muffins til barselsbesøg i fryseren, samt aftensmad klar til at varme til 14dage...

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Præcis!

Kan sgu da være vi skal pakke Texas oz

Vi har ik plads til pusleplads på badeværelset men vi har tilgengæld et stort køkken, og jeg vil gerne være i nærheden af vand

SUUUPR go ide synd vi ik ska føde samme sted så

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

SUUUPR go ide synd vi ik ska føde samme sted så

Hehe så kunne vi have vinket til hinanden og misserne kunne have hygget

Anmeld

29. maj 2012

LR85

DET Poulsen skriver:

100% klar

Vuggen står og pryder stuen (uden at være redt)

Minisengen (arveseng som jeg selv har ligget i) står klar i soveværelset (uden at være redt) Herhjemme har vi også byttet side i dobbelsengen - det virker bare total forkert..

Tøj reol fyldt til randen..

Puslebord fyldt til randen..

Badekar og stativ har fået sin plads i badeværelset..

Sidste reol indkøb idag til Juniors kommende skrammel..

Barnevogn, lift og kombivogn står klar til afhentning i butikken

Tremmeseng som starter ud med at fungere som kravlegårs står klar i butikken til afhentning..

Autostolen, samt tasken står klar i bilen..

Højstolen er anskaffet og står hos svígerforældre til maling..

Skråstol som er lånt af veninde er vasket og klar til brug..

Vi mangler at lave vægpynt bestående af en stor plade, hvor der skal laves det helt store wallsticker billede, men det må lige vente - der hænger indtil videre en fin peterplys plakat som er foræret af "oldemor".. Samt legetøj til ham, det har vi ikke selv spekuleret ret meget i - men det håber vi der kommer lidt af i barselsgaver..

- Desuden er sutter, sutteflasker skoldet.. Og en enkelt sut er blevet til øve sut til hunden, så den ligger her og der og alle vegne, så hun lære at den må hun for alt i verden ikke tage uanset hvad.. Og hun er bare så dygtig.. Fik et nej første gang, og det har hun bare accepteret - dygtige pige..

Nåh ja og så er der 70 muffins til barselsbesøg i fryseren, samt aftensmad klar til at varme til 14dage...

Wow, sejt med alle de ting du har klar  

Og maden. 

Et råd til alle: lav kanelsnegle, og læg de rå ruller i fryseren. Så er de lige til a tage ud en time før der kommer gæster, skære og nybagte lidt efter. 

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er om at være forberedt - hvis det sku ske :d og ja self. mange af tingene bruger man jo heller ik lige med det samme man er hjemme så man ska jo nok nå at få samling på resten  

Skønt I ik mangler mere Vi har også stilt barnevogn og klapvogn ud i skuret - resten venter vi med -

Ja det er skide lækkert men det har nu stået færdigt længe, fordi vi ikke ville stå med det samtidig med eksamener osv...
Men nu er det sælme også ved at være nu :O

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hehe så kunne vi have vinket til hinanden og misserne kunne have hygget

præcis ku være ret hygsomt

Anmeld

29. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LR85 skriver:

Og maden. 

Et råd til alle: lav kanelsnegle, og læg de rå ruller i fryseren. Så er de lige til a tage ud en time før der kommer gæster, skære og nybagte lidt efter. 

Vi snakkede om idag at det var vildt at jeg allerede har gået 4 uger på barsel, og pludselig kan jeg da os godt se hvad tiden er brugt til...  Blev helt overrasket da jeg læste min egen tråd..

Men vi er kammet helt over herhjemme, hus og staldbygningerne er malet, terrasserne og bedene er finkæmmet, forsikringer er gennemgået, og omlagt, bil nr 2 er indkøbt og så venter der lige 3 besøg af forskellige ejendomsmæglere inden Junior kommer - så der er ro til det..

Jeg skal jo have PKS den 6/6, og kun dagen før er uden planer - så det duer ikke han kommer før, selv om alt til ham er KLAR, det er os det kniber med..

Det er vist mere stormen før stormen, end stilheden før stormen..

- men så klare vi os det, jeg glæder mig SÅ meget til at se ham, og nu er jeg også begyndt at drømme om fødsler og hvordan han ser ud det bette pus..

Anmeld

29. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LR85 skriver:

Og maden. 

God ide med kanelsneglene iøvrigt - men lige præcis dem kan jeg bare ikke finde ud af at lave.. Så har du lyst til at dele en opskrift, så ENDELIG, specielt hvis den er idiotsikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.