Claryante i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kongmulle skriver:

Jeg tror at MANGE af dem er pisse gode til at læse andre mennesker. Og intuitivt "regner" ting ud. Jeg har feks. en god fornemmelse for mennesker. Og nogen mennesker læser jeg bedre end andre. Hvor andre ikke siger mig en dyt.

Jeg tror bare at clairvoiante har en ekstra god "fornemmelse" for hvilke klassiske ting der kan passe på de mennesker de har i stolen. I hvertfald nogen clairvoiante.

men du er helt sikkert inde på det rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Solstrålebørn

Pas på, nogle er det bare for at få penge i kassen.... 

Nogle er gode, der findes bare nogle som er sådan... 

Anmeld

29. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kongmulle skriver:

Kan da også være hun er reel, men come on, hvor mange er ikke nervøse for køreprøver? Men hvad siger din mavefornemmelse dig?

Hvis du vil fortryde du IKKE gjorde det, så gør det.

Ja, det er sandt nok. Men hun forklarede at det der gjorde jeg dumpede var 'angsten for at bede om hjælp' altså gøre mig mere begavet..... det passer mig meget godt.. det er mit store problem jeg slås med her i livet...

Og så ku hun se at eksamer aldrig har været noget jeg har været god til- hvor det ik er lykkeds mig.. Rigtigt igen! de ting, taler hun åbent om - da jeg i virkeligheden spørg ind til køreprøven og ik en dyt andet.. AT hun virkelig kom så tæt ind på mit liv. Men jeg ved virkelig ik/; om det bare - er for at få mig som kunde, og jeg skal være helt imponeret over hende.. io dont know.. Jeg brænder for det, men ku være at nogle herinde, har oplevet den negative effekt ved det.. og det så har været snyd og fup

Anmeld

29. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Solstrålebørn skriver:

Pas på, nogle er det bare for at få penge i kassen.... 

Nogle er gode, der findes bare nogle som er sådan... 

sandt): også derfor jeg lige vender den herinde .. måske nogle havde haft nogle dårlige eller gode erfaringer med den slags..

Anmeld

29. maj 2012

Trolde_mor

Har kun gode erfaringer

Og kan hun fortælle dig ting der passer på dig igennem telefonen er hun jo nok reel nok.

Alle mennesker kan fuppe i diverse fag, men man finder ofte kun ud af det ved at prøve sig frem.

En clairvoyant prøver at hjælpe og går ikke op i at imponere, hvis hun er reel

Brug din egen fornemmelse omkring hende, den skal nok lede dig på rette vej

Og forresten det med at hun ikke lige vidste at du ikke kom til din aftale - du må huske på at hun jo kun får de ting at vide hun skal have at vide. Det kan ske at det at hun troede hun havde en aftale med dig afholdte hende fra at gøre noget som hun ellers ville have gjort - håber du kan følge mig. Lidt ligesom at man ind imellem vælger ikke at tage afsted og så er der måske sket et trafikuheld, man bliver ringet op af en veninde der har brug for hjælp, en hjælp man ikke kunne have givet hvis man var taget af sted osv.

Anmeld

29. maj 2012

Mor til Ella

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

Ja, piger sagen er at jeg igår fik 'misset' en dag hos en Claryante. Og jeg i dag har undskyldet på vegne af hendes tid der gik i vasken og det skulle ik gentage sig igen. Hun ville med den beahandling, ha givet mig den gratis - men da man så ikke melder afbud eller andet - tager hun fuld pris næste gang.

Ja, jeg skriver så jeg stadig er intra - og gerne vil nå gøre det godt igen og få ne hurtigst mulig tid. Og allerede i dag kan hun nå behandle mig, men skære prisen ned fra 600 til 300,- da jeg ikke har vildt mange penge da jeg er igang med kørekort og i forbíndelse med det - vil hun hjælpe mig lidt på vej - og tale med mig om de problemer hun såvæl mærker jeg har i mit liv - og de ting der gør jeg dumper til prøven ! men? hvor meget ville i stole på alt det? tror i at hun reaelt hun ville kunne gå i bybte? min mor siger nogle af dem kan snyde - og ha fundet oplsyninerne pp diverse steder? hun ku jo over Tlf, fortælle ting jeg gendkende, indtil hun sagde jeg var meget til de store stærke mænd men faldt tit for de forkerte - hvilket slet ik passer ind, da jeg er til de mindre fyre :-) men derfor ku det være spændende at tage derind - og se hvor meget hun ku få frem om mig, men om det er 300,- hver? har ik for mange penge, men på den anden side - har jeg virkelig også brúg for nogle kan mærke mig og samtídig råde mig.. Hmmm

Må indrømme at jeg ikke tror en disse på sådan noget

Men hvis du har lyst til at prøve er 300 da okay.....

Men jeg ville passe på med at tro for meget på hvad hun siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.