Ja, piger sagen er at jeg igår fik 'misset' en dag hos en Claryante. Og jeg i dag har undskyldet på vegne af hendes tid der gik i vasken og det skulle ik gentage sig igen. Hun ville med den beahandling, ha givet mig den gratis - men da man så ikke melder afbud eller andet - tager hun fuld pris næste gang.
Ja, jeg skriver så jeg stadig er intra - og gerne vil nå gøre det godt igen og få ne hurtigst mulig tid. Og allerede i dag kan hun nå behandle mig, men skære prisen ned fra 600 til 300,- da jeg ikke har vildt mange penge da jeg er igang med kørekort og i forbíndelse med det - vil hun hjælpe mig lidt på vej - og tale med mig om de problemer hun såvæl mærker jeg har i mit liv - og de ting der gør jeg dumper til prøven ! men? hvor meget ville i stole på alt det? tror i at hun reaelt hun ville kunne gå i bybte? min mor siger nogle af dem kan snyde - og ha fundet oplsyninerne pp diverse steder? hun ku jo over Tlf, fortælle ting jeg gendkende, indtil hun sagde jeg var meget til de store stærke mænd men faldt tit for de forkerte - hvilket slet ik passer ind, da jeg er til de mindre fyre :-) men derfor ku det være spændende at tage derind - og se hvor meget hun ku få frem om mig, men om det er 300,- hver? har ik for mange penge, men på den anden side - har jeg virkelig også brúg for nogle kan mærke mig og samtídig råde mig.. Hmmm
Anmeld