Vil ik undersøge mug :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

L&V

Tina&Martin skriver:

Jeg fik da en sygemelding fra juni 2010 og frem til jeg fødte i oktober

Du kan os godt blive sygemeldt det er bare måden man bliver det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

2babygirls

Månsson skriver:

Men min arbejdsplads var ikke med ind også afgørelsen.

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Månsson skriver:

Tja min chef er ikke den mest forstålige over noget som helst. 

Men nu må vi se hvad blodprøve siger. Sidst fik jeg et brev ind ad døren som jeg skulle udfylde med lægen og hvad jeg måtte og ikke måtte. Så håber at få det brev iden 

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Tina&Martin skriver:

Men min arbejdsplads var ikke med ind også afgørelsen.

Det er heller ik noget med de kan afgøre noget som helst men pga refusion osv ska de skrive den og i nogle tilfælde hvor lægen vurdere deltid eller lignenede ska arbejdspladsen så skrive hva de kan tilbyde af skånsomt arbejde osv. Ik til at forklare men sådan er reglerne men at alle arbejdspladser så ik bruger det kan jeg ik fortælle dig hvorfor

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Louise17 skriver:

Tja min chef er ikke den mest forstålige over noget som helst. 

Men nu må vi se hvad blodprøve siger. Sidst fik jeg et brev ind ad døren som jeg skulle udfylde med lægen og hvad jeg måtte og ikke måtte. Så håber at få det brev iden 

Og det ku godt lyde som sådan en erklæring

Anmeld

29. maj 2012

Laulund87

Jeg tror du har sat dig for meget op efter den sygemelding, må jeg indrømme. Læste din tråd i går og du er jo ikke ret langt henne. Lægen kan alligevel intet gøre.

Det er sjældent, hvis ikke umuligt, at blive sygemeldt resten af graviditeten når man kun er 4 uger henne. Du kan allerhøjest få et par uger og så vil lægen nok se det an derefter.

Anmeld

29. maj 2012

komodo

Laulund87 skriver:

Jeg tror du har sat dig for meget op efter den sygemelding, må jeg indrømme. Læste din tråd i går og du er jo ikke ret langt henne. Lægen kan alligevel intet gøre.

Det er sjældent, hvis ikke umuligt, at blive sygemeldt resten af graviditeten når man kun er 4 uger henne. Du kan allerhøjest få et par uger og så vil lægen nok se det an derefter.

Helt enig, og hvis du skal abortere så gør du det uanset om du ligger hjemme eller er på arbejde, er enig i at du ikke skal tage de tungeste løft, men der er jo tusind andre ting du godt kan på dit arbejde og det er sundt for både dig og fosteret at holde dig igang, så må du bekende kulør overfor din arbejdsplads og så er jeg ganske sikker på at de vil udvise hensyn, det er forøvrigt ikke unormalt at småbløde i starten af en graviditet, gjorde jeg hele vejen igennem med nummer tre og de fandt aldrig ud af andet end at det var sarte slimhinder, på med vanten og få snakket med chefen så du kan blive på dit arbejde hvilket du vel helst vil..

Held og lykke med det hele 

Anmeld

29. maj 2012

HeidiW86

Laulund87 skriver:

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

nu er du ikke særlig langt, så lægen kan hverken gøre fra eller til eller se noget ved en undersøgelse.
ang arbejde, hvis du ikke har blødt siden den dag, kunne det sagtens være en ubetydelig pletblødning hvilket mange har, og hvis du er 17, går jeg ud fra det er et ungdomsarbejde du har, og derfor langt fra nok hårdt arbejde til at det burde gøre en forskel, hvis dte er en sund normal graviditet

håber det bedste

Anmeld

29. maj 2012

AnnaK89

Men jeg tænker et eller andet sted - du har ikke blødt mere siden det på størrelse med en 2 krone? For det er jo altså ikke unormalt at pletbløde i starten af en graviditet. Og det er heller ikke unormalt at have smerter i starten. Og nu har du jo skævt bækken, som kan være endnu en anledning til smerter. 

Jeg forstår at du er nervøs med hensyn til, at du har haft en SA, men en graviditet er ingen sygdom, og så tidligt at blive sygemeldt pga. noget som man ikke ville kunne gøre noget ved hvis det var, den synes jeg bare ikke holder. 

Det er sundt, at holde sig igang, både for dig og dit barn. Og rigtig mange gange har det vist sig at blive en nemmere fødsel.

Hvis du bare holder dig til det jordemødrene anbefaler, så burde der ikke ske noget. Og gør der det, så var det sket alligevel - hjemme eller ej.

• Tænk på det naturlige bevægemønster, når du laver noget, så du ikke overbelaster kroppen.
  • Løft ikke mere end 10 kg. 
  • Hvil kroppen med pauser i løbet af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.