Vil ik undersøge mug :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Helloo

Omg min læge vil ikk undersøge mig overhovedet. Nej fordi jeg var på syge huset i weekenden, og blev scannet (for tidlig at se noget) Ville hun ikkke undersøge mig, også skulle jeg istedet ringe til sygehuset som ikke kan gøre noget.. Er så ked af det og frus.. græder bare helt vildt.. Også er der begyndt at komme lidt orange når jeg tørre mig, også vil hun slet ikke have mig ind og snakke! Omg jeg vil jo bare gerne have en sygemeldning så jeg kan beholde min bebs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

mor2011_

ja men hvor lang er du da? hvis du er i starten af graviditeten så kan din læge alligevel ikke se nogetoverhoved når han undersøger dig så det er ikke bare fordi han ikke vil og han kan ikke gøre noget du er nødt til at vente og håbe på det bedste..det eneste man kan gøre er at tage blodprøve for se om hormoner er i orden

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Pyh ja men alligevel ville bare have en sygemelding til denne her uge så jeg ikke skulle ringe på arbejdet hver morgen for at nærmest lyve.. Men jeg måtte ikk engang tale ud.. Torsdag får jeg afvide om hcg er som den skal 

Anmeld

29. maj 2012

K&S

Louise17 skriver:

Omg min læge vil ikk undersøge mig overhovedet. Nej fordi jeg var på syge huset i weekenden, og blev scannet (for tidlig at se noget) Ville hun ikkke undersøge mig, også skulle jeg istedet ringe til sygehuset som ikke kan gøre noget.. Er så ked af det og frus.. græder bare helt vildt.. Også er der begyndt at komme lidt orange når jeg tørre mig, også vil hun slet ikke have mig ind og snakke! Omg jeg vil jo bare gerne have en sygemeldning så jeg kan beholde min bebs 

Hvor langt henne er du? Din egen læge kan jo ikke gøre meget, hvis du ikke er særlig langt henne...

Anmeld

29. maj 2012

FruK

Når du ikke er længere kan lægen ikke rigtig se noget alligevel. Og i øvrigt heller ikke gøre hverken fra eller til.

Tag en slap-af-dag og plej dig selv.

Jeg synes du skal prøve at slippe for de der tunge ølkasser fremover, men bortset fra det, så er det kun godt at holde sig igang.

Anmeld

29. maj 2012

K&S

Louise17 skriver:

Pyh ja men alligevel ville bare have en sygemelding til denne her uge så jeg ikke skulle ringe på arbejdet hver morgen for at nærmest lyve.. Men jeg måtte ikk engang tale ud.. Torsdag får jeg afvide om hcg er som den skal 

Har du smerter? For eller kan du jo sagtens arbejde

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

K&S skriver:

Har du smerter? For eller kan du jo sagtens arbejde

Jamen jeg har masser af lænd og underlivs smerter. De ved jo ikke om det er inden eller udenfor livmoderen 

Anmeld

29. maj 2012

K&S

Louise17 skriver:

Jamen jeg har masser af lænd og underlivs smerter. De ved jo ikke om det er inden eller udenfor livmoderen 

Hvad sagde scanningen, du var til i weekenden? 

Anmeld

29. maj 2012

wmillapigenw

jeg arbejde i rema med tunge kasser & ja næsten alt indtil jeg var 25 - 30 uger henne og jeg har idag en sund & rask dreng på 2½ måned, det er altså ikke sikkert der sker noget. - det hele skal nok gå bare vent og se

Anmeld

29. maj 2012

mor2011_

Louise17 skriver:

du skal heller ikke ringe til arb hver dag du ringer melde dig syg og siger at du ringer når du er klar til at arb igen..lægen kan ikke give dig sygemeldning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.