Angst - måske gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Barbamama

Jeg tror altså det er HELT normalt at du reagerer sådan. Det er en STOR ting at blive mor!

Jeg havde også perioder hvor jeg tænkte: FUCK! Hvad har vi gjort??? Nej jeg vil ikke alligevel! Hvad hvis jeg ikke kan lide at være mor? Jeg kan ikke aflevere barnet noget sted osv osv....

Og nu er jeg andengangsgravid og har igen været i panik engang imellem og tænkt: Nej hvad har vi gjort??? Vi har en lykkelig familie. Hvad hvis vi får et barn der fejler noget??

Men heldigvis flest stunder hvor jeg glæder mig.

Men ved du hvad? Når barnet kommer forsvinder alle de grimme tanker for så er man MOR og man sidder med sin helt egen guldklump og livet er skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Hej,

Jeg stoppede med p-pillerne for en måned siden, og er måske allerede nu gravid. Jeg skulle have haft min mens. i går, men har ikke fået den. Derudover har jeg ekstrem ømme og hævede bryster, og føler næsten de brænder. Jeg tog en graviditetstest i går, som dog var negativ.

Jeg har taget p-piller de sidste 10 år, og har hørt at man kan få ømme bryster og ureglmæssige mens. efter P-pille stop, så ved ikke om det bare kan være det.

Selvom det var planlagt at stoppe på p-piller er jeg blevet utrolig angst for at være gravid. Jeg har stort set ikke sovet de sidste 5 nætter, pga. nervøsitet. Jeg ryster, hyperventilerer og kan ikke få vejeret. Jeg kaster op, men tror mere det er pga. af nervøsiteten end graviditeten. Er bange for at jeg er ved at udvilke en form for depression eller angst. Jeg kan ikke beskrive hvad jeg er bange for.

Min kæreste forstår mig slet ikke, og er faktsik deciseret sur på mig over at jeg har fortrudt graviditeten.  Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, hvis jeg vil have angst de næste 9 måneder kan jeg slet ikke overskue graviditeten. Men bryder mig heller ikke om ideen om abort, da jeg tror jeg vil fotryde senere..

Hvad skal jeg gøre? Jeg er så fortvivlet...

Jeg syntes du skal ringe til din læge og snakke med ham/hende om det.
Jeg tror egentlig mest på at din krop spiller dig et pus, Giv din krop lov til at komme til overfladen og begynd så ordenligt på PB når du er oven på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.