Hej,
Jeg stoppede med p-pillerne for en måned siden, og er måske allerede nu gravid. Jeg skulle have haft min mens. i går, men har ikke fået den. Derudover har jeg ekstrem ømme og hævede bryster, og føler næsten de brænder. Jeg tog en graviditetstest i går, som dog var negativ.
Jeg har taget p-piller de sidste 10 år, og har hørt at man kan få ømme bryster og ureglmæssige mens. efter P-pille stop, så ved ikke om det bare kan være det.
Selvom det var planlagt at stoppe på p-piller er jeg blevet utrolig angst for at være gravid. Jeg har stort set ikke sovet de sidste 5 nætter, pga. nervøsitet. Jeg ryster, hyperventilerer og kan ikke få vejeret. Jeg kaster op, men tror mere det er pga. af nervøsiteten end graviditeten. Er bange for at jeg er ved at udvilke en form for depression eller angst. Jeg kan ikke beskrive hvad jeg er bange for.
Min kæreste forstår mig slet ikke, og er faktsik deciseret sur på mig over at jeg har fortrudt graviditeten. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, hvis jeg vil have angst de næste 9 måneder kan jeg slet ikke overskue graviditeten. Men bryder mig heller ikke om ideen om abort, da jeg tror jeg vil fotryde senere..
Hvad skal jeg gøre? Jeg er så fortvivlet...
Anmeld