pinligt/intimt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Gaia

Jeg fødte for fem uger siden og er stadig lidt øm. Men bristede også. Ved min første fødsel blevjeg klippet. Var øm i megetlængere tid. Tror helt op til 7 uger efter. Og de førs uger efter fødslen gjorde det bare så vildt ondt..av av..heldigvis var det ikke sådan anden fang. Her var smerten hurtigt over i løbet af den første uge og ellers er det nu bare ømhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

AnnaK89

Jeg var ikke øm mere end en uges tid, hvis det overhovedet var så lang tid.

Tror ikke det rigtig kan sammenlignes, da det er forskelligt med størrelsen på baby, hvor meget man sprækker og hvor høj ens smertetærskel er

Anmeld

29. maj 2012

EKBJ

Anonym skriver:

hvor øm er man forneden efter man har født og hvor længe varer dette??

Jeg synes ikke rigtig jeg var øm.. det var i hvert fald ikke slemt.. og kunne da gå helt normalt.. og her lidt over 3 uger efter fødslen er jeg slet ikke øm længere!!

Anmeld

29. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg var sindssygt øm - og det varede desværre rigtig lang tid ca. 6 uger tror jeg �� 

Anmeld

29. maj 2012

Muffinmus

meget forskelligt.

Da jeg fødte min datter blev jeg syet og var øm 6-8 uger efter.

Da jeg fødte nu her var jeg ikke ret øm, blev ikke syet og efter 7-10 dage mærkede jeg intet til det, har det helt fint nu her 4 uger efter og føler ikke specielt jeg har født for nyligt:-)

Anmeld

29. maj 2012

maria_wlt

Det er meget forskelligt.. Jeg fik en svær 3-grads bristning... Blev syet i 1,5 time.. Skede og mumse..

Jeg havde ikke de vilde smerter - Mest ømhed, men måtte ikke sidde ned i 6 uger 

Jeg fejler INTET dernede og alt er næsten som før dernede 

Anmeld

29. maj 2012

tithi

Jeg var meget øm, jeg fik 2 1. grads bristninger, hvoraf den ene blev syet. Jeg var så hævet efter fødslen at jeg ikke kunne tisse, og havde derfor kateter i 4 dage. Et god råd er is-bind! det havde de på sygehuset, det er et vådt bind i en lille pose, og så i fryseren, når bindet så er frosset skal det i en sok (lidt vigtigt, så kulden ikke er direkte på huden) og så ned i trusserne, det tager det værste af smerten, og så fortager hævelsen sig hurtigere. Næste gang jeg skal føde er min fryser fyldt med is-bind

Anmeld

29. maj 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg var øm i 5 dage, jeg fik 7 sting udenpå og 3 indenvendigt 

Anmeld

29. maj 2012

celkt

for mit vedkommende satte jeg mig forsigtigt ned en uges tid...

Men var mere bare øm i alle muskler i kroppen, specielt i mave og lår i nogen uger. Føles virkeligt som om man har løbet en marathon...

Nej, jeg må indrømme, jeg syntes at efterveerner er væsentligt værre end smerterne forneden...

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Synes faktisk ikke det var så slemt ved nogle af fødslerne... Var øm i ca 1 uges tid ved begge... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.