Hurtig hjælp - ruller og vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Oh my goood! NY søvnproblemsperioder med betterøv! Arrrrhhh... Altså hun har jo trillet om på maven LÆNGE, men nu har vi fået det problem at hun hele tiden og absolut vil om på maven. KONSTANT. Også når hun skal sove! Siden kl. 14, dvs. der er gået 8 timer nu, har hun kun taget en meget kort powernap på en 20-30 minutter. Det var kl. 19. Ellers kan vi IKKE få hende til at sove! Det er fuldstændig ligegyldigt hvad vi ligger af forhindringer i hendes seng, hun skal nok finde en måde at komme om på maven. Og så kommer hun om på maven, op på alle fire, hviner og skriger af fryd og mosler rundt og vil ikke sove.

Og hun ER træt. Hun har ildrøde øjne og gnider sig i øjnene, men ruller rundt og rundt og rundt. Har forsøgt at sidde derinde ved siden af sengen med en hånd på hende så hun ikke kunne rulle, og sad der LÆNGE, men hun hidser sig bare op og bliver SUR og græder over hendes forgæves forsøg på at rulle om.

Men hvad skal jeg så gøre?? Har endda forsøgt det der altid virker når der er noget: At putte med hende i vores seng. Det virker sgu ikke en gang mere, for der VIL hun også om på maven og fræse rundt!

Hjæææælp.. Hvad skal jeg så nu?? Lige nu ligger hun og mosler rundt i sin seng på maven. Lader hende ligge der og underholde sig selv med håb om hun bliver så træt hun falder i søvn. Yeah right, tro på det!! Det stakkels pigebarn er udkørt. Et mirakel hun tilsyneladende er så glad og hyper

ligesom denne, bare med bredere strop/stof på mave o imellem benene og så spændte hun den hårdt fast.. jeg var en lille vildbasse også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

den sele min mor har er ligesom en body uden ærmer og remmene sidder under numsen, så i den kan man ikke vende sig om i..

Vi har noget ala sådan en her: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=102 er din mors anderledes?

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

Ka+Ma=Be skriver:

Nej lige præcis! Damn, det kunne jo være, at Rose var en af dem, der godt kunne falde træt om ad sig selv... hehe

Lige nu kæmper kæresten også med Benjamin  Tror han har det for varmt til at sove. Han kravler nærmest rundt i søvne. 

Gid det var så vel!!

Håber det snart lykkes for jer. Rose har giver op nu og sover.. Hvor egoistisk det end lyder er jeg lidt ærgerlig over vi har mistet vores aften, for vi nyder jo denne far og mor alenetid vi har om aftenen, hvor vi kan være kærester og bare os. Og nu burde vi jo gå i seng!

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

trunte89 skriver:

Tror jeg ville lade hende ligge og mosle rundt ( hun må da for pokker blive træt af det på et tidspunkt )
Vil hun sove i barnevogn? Den har vi nogle gange måtte køre ind når Sara bare ikke kunne finde ro nogle steder til at sove.

-Trine, som har en stor fis, der heller ikke kan finde ro, til at mosle rundt i sengen. Dog kun på 2. Tme

Hun har endelig givet op og sover!

Hun er ikke meget for vognen, nej! Jeg prøvede faktisk, men det lykkedes hende f..... at rulle rundt TRODS barnevognssele og hele molevitten. Hun er seriøst SÅ viljestærk: Når hun vil noget, så skal hun nok opnå det no matter what

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Efter 2 1/2time igår med rullen moslen og skrigeri som vi har haft de sidste 3uger falder hun i søvn men vågner konstant hvilket hun ellers ik har gjort siden hun var 4 mdrHar lige læst dag at omkring de 8 måneder sker der en kæmpe ændring i dem og deres søvn men det går over.

Ååååårh hvor er den lille mus bare dejliG! Trods hun vågner konstant! Heldigvis sover Rose gerne hele natten når hun så først sover, men de der kampe er bare hårde. Men trøster mig bare med det er en periode som du siger - de møder jo mange udviklingsspring. Det går nok ikke over før de flytter hjemmefra, og så drømmer man sig tilbage til kampene, for da havde man dem da hjemme! Haha

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Vi har noget ala sådan en her: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=102 er din mors anderledes?

ja, der er stof foran også.. bredt som en ble imellem benene.. den kan man ikke vende sig i..

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

ja, der er stof foran også.. bredt som en ble imellem benene.. den kan man ikke vende sig i..

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=8620 ?

Anmeld

28. maj 2012

Janni.

Gud hvor jeg husker det som var det igår... Ej men de børn kan virkelig give grå hår nogen gange..  

Her gik vi ind og vendte ham om på ryggen, gav sut, sagde godnat, slukkede lys og gik igen - rigtig mange gange! Suk, det var en kamp uden lige. 

Men jeg lover dig, det bliver nemmere efter en periode. 

Silas gør det stadig men kun i max 15 min, så lægger han sig ned og sover. Vi er inde 1-2 max og hjælpe ham ned at ligge hvis han får sig rejst op, det hænder nemlig. Han er nemlig lidt usikker på at komme ned fra stående position i sengen. 

Hold ud, det er kun for en periode, heldigvis! 

Anmeld

28. maj 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Ååååårh hvor er den lille mus bare dejliG! Trods hun vågner konstant! Heldigvis sover Rose gerne hele natten når hun så først sover, men de der kampe er bare hårde. Men trøster mig bare med det er en periode som du siger - de møder jo mange udviklingsspring. Det går nok ikke over før de flytter hjemmefra, og så drømmer man sig tilbage til kampene, for da havde man dem da hjemme! Haha

Mega hårdt er da så træt at jeg ku stå op og sove flere timer før end hun er klar:-( Åh ja godt der er laaang tid til:-) He He tænkte lige gud hvor er der mange perioder

Anmeld

28. maj 2012

trunte89

Hun har endelig givet op og sover!

Hun er ikke meget for vognen, nej! Jeg prøvede faktisk, men det lykkedes hende f..... at rulle rundt TRODS barnevognssele og hele molevitten. Hun er seriøst SÅ viljestærk: Når hun vil noget, så skal hun nok opnå det no matter what

Ey hvor er hun da en prut, men dejligt hun faldt til ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.