Hurtig hjælp - ruller og vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Frøken J.

ano14316 skriver:

Jo MEGET!

Og så er seperationsangsten startet for alvor, så han græder når jeg forlader rummet, han bliver bare så ulykkelig.

Er spændt på hvordan det skal gå i morgen når jeg kører på arbejde..

Ja, den har vi også været igennem! Vi er stadig liiiidt, men den er ved at være udfaset. Nu brokker hun lidt når vi går ellers ikke. Og om dagen hvis vi forlader rummet, følger hun bare efter, fordi hun kan kravle som en sæl (hive sig frem på armene), så det klarer hun heldigvis selv.

Har du fået det bedre med at være tilbage på arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

ano14316

Frøken J. skriver:

Ja, den har vi også været igennem! Vi er stadig liiiidt, men den er ved at være udfaset. Nu brokker hun lidt når vi går ellers ikke. Og om dagen hvis vi forlader rummet, følger hun bare efter, fordi hun kan kravle som en sæl (hive sig frem på armene), så det klarer hun heldigvis selv.

Har du fået det bedre med at være tilbage på arbejde?

Magnus møver også rundt efter os.. hehe det ser så morsomt ud..

Ja det er lidt bedre.. men det kører ikke så godt med mig og min nye chef, så skal muligvis til en anden butik at være..

Anmeld

28. maj 2012

Maja_4000

Åhr , hvor glemmer man hurtigt de der perioder Haha :b

Caroline gjorde det også en overgang .. Vi gik ind til hende når hun var ked af det , lagde hende ned , gav sutten og sagde godnat .. Ellers lod vi hende bare mosle rundt

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Oh my goood! NY søvnproblemsperioder med betterøv! Arrrrhhh... Altså hun har jo trillet om på maven LÆNGE, men nu har vi fået det problem at hun hele tiden og absolut vil om på maven. KONSTANT. Også når hun skal sove! Siden kl. 14, dvs. der er gået 8 timer nu, har hun kun taget en meget kort powernap på en 20-30 minutter. Det var kl. 19. Ellers kan vi IKKE få hende til at sove! Det er fuldstændig ligegyldigt hvad vi ligger af forhindringer i hendes seng, hun skal nok finde en måde at komme om på maven. Og så kommer hun om på maven, op på alle fire, hviner og skriger af fryd og mosler rundt og vil ikke sove.

Og hun ER træt. Hun har ildrøde øjne og gnider sig i øjnene, men ruller rundt og rundt og rundt. Har forsøgt at sidde derinde ved siden af sengen med en hånd på hende så hun ikke kunne rulle, og sad der LÆNGE, men hun hidser sig bare op og bliver SUR og græder over hendes forgæves forsøg på at rulle om.

Men hvad skal jeg så gøre?? Har endda forsøgt det der altid virker når der er noget: At putte med hende i vores seng. Det virker sgu ikke en gang mere, for der VIL hun også om på maven og fræse rundt!

Hjæææælp.. Hvad skal jeg så nu?? Lige nu ligger hun og mosler rundt i sin seng på maven. Lader hende ligge der og underholde sig selv med håb om hun bliver så træt hun falder i søvn. Yeah right, tro på det!! Det stakkels pigebarn er udkørt. Et mirakel hun tilsyneladende er så glad og hyper

den sele min mor har er ligesom en body uden ærmer og remmene sidder under numsen, så i den kan man ikke vende sig om i..

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

Jeg har prøvet nu her, men det endte bare med at hun efter en 20 minutter begyndte at blive gal, så det er det samme som hos jer - Har læst det er meget normalt, fordi de så gerne vil øve sig på det motoriske, men det bliver det jo ikke mindre irriterende af

Nej lige præcis! Damn, det kunne jo være, at Rose var en af dem, der godt kunne falde træt om ad sig selv... hehe

Lige nu kæmper kæresten også med Benjamin  Tror han har det for varmt til at sove. Han kravler nærmest rundt i søvne. 

Anmeld

28. maj 2012

trunte89

Tror jeg ville lade hende ligge og mosle rundt ( hun må da for pokker blive træt af det på et tidspunkt )
Vil hun sove i barnevogn? Den har vi nogle gange måtte køre ind når Sara bare ikke kunne finde ro nogle steder til at sove.

-Trine, som har en stor fis, der heller ikke kan finde ro, til at mosle rundt i sengen. Dog kun på 2. Tme

Anmeld

28. maj 2012

L&V

Efter 2 1/2time igår med rullen moslen og skrigeri som vi har haft de sidste 3uger falder hun i søvn men vågner konstant hvilket hun ellers ik har gjort siden hun var 4 mdrHar lige læst dag at omkring de 8 måneder sker der en kæmpe ændring i dem og deres søvn men det går over.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

ano14316 skriver:

Magnus møver også rundt efter os.. hehe det ser så morsomt ud..

Ja det er lidt bedre.. men det kører ikke så godt med mig og min nye chef, så skal muligvis til en anden butik at være..

Sikke noget at skulle kæmpe med lige efter endt barsel! Håber du finder en ny butik hurtigt, som du har det bedre i. SÅ vigtigt at have det godt påa rbejde!

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Åhr , hvor glemmer man hurtigt de der perioder Haha :b

Caroline gjorde det også en overgang .. Vi gik ind til hende når hun var ked af det , lagde hende ned , gav sutten og sagde godnat .. Ellers lod vi hende bare mosle rundt

Det skal man også, ellers ville man jo aldrig vælge at få flere børn!!! Hahaha!! Jamen, så satser jeg på det er en periode. Hun har givet fortabt nu efter at blevet vendt om 100000 gange. Sidste gang sKREG hun som blev hun mishandlet, men faldt så i søvn. Håber det betyder hun sover til kl. 8 eller noget

Anmeld

28. maj 2012

TrineMine86

Frøken J. skriver:

det er også det vi har gjort stort set hele dagen, det har bare overhovedte ikke virket Seriøst har brugt hele dagen siden kl. 16 på at prøve at få en træt baby til at sove. Og der kl. 19 gik hun ud som et lys, og jeg tænkte bare: "YES!" Så sov hun så lige 25 min. og BAM så var hun vågen igen (men ikke frisk) og ville ikke sove. Shit det er trættende..

åhh pyh, hvor hårdt for jer  øv, jeg aner desværre ikke hvad i kan prøve, spm i ikke allerede har prøvet.. men stakkels trætte Rose og stakkels jer, håber snart han falder til ro

har i prøvet at give en flaske mere? det gjorde vi ved Magnus igår, efter at have kæmpet LÆNGE.. og bum 10 min efter der sov han og sov hele natten.. mærkeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.