Hjælp os piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Pigent

Anonym skriver:

Vi fortrød vores valg af navn til vores babypige, så nu har vi fundet 3 nye som vi vakler imellem, så hjælp os med at finde det bedste

Vil ikke have et navn som ALLE hedder, så det er også en del af vores dilemma, for det ene ved vi at der er mange der hedder, men vi kan godt lide det alligevel  

Efternavnet bliver Jensen

(Stavemåderne bliver ikke lavet om, uanset hvad )

Har stemt Carolina 

Lilli Carolina er også flot synes jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Har stemt Carolina 

Lilli Carolina er også flot synes jeg 

Elsker også det navn
Det er bare virkelig svært at vælge

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Jeg synes at Carolina er rigtig sødt, hvorimod at jeg synes at Majse og Lilli bliver lidt plejehjemsagtigt med efternavnet Jensen og samtidig bryder jeg mig ikke om Majse og Lilli. Så derfor har jeg stemt på Carolina som er utrolig smukt et navn

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

Anonym skriver:

Vi fortrød vores valg af navn til vores babypige, så nu har vi fundet 3 nye som vi vakler imellem, så hjælp os med at finde det bedste

Vil ikke have et navn som ALLE hedder, så det er også en del af vores dilemma, for det ene ved vi at der er mange der hedder, men vi kan godt lide det alligevel  

Efternavnet bliver Jensen

(Stavemåderne bliver ikke lavet om, uanset hvad )

Har stemt Majse - ofte er dette jo en forkortelse af Majbritt...... Kan egentlig godt lide navnet Lilli, men min barndomsvenindes mor hedder det så har lidt svært ved at en lille baby skal hedde det (men man forbinder jo ofte navne med en anden person...)

Anmeld

2. juni 2012

PludderLady

Aaaj Carolina er PÆÆÆÆNT!  Jeg synes også det går supergodt til Jensen!

Anmeld

2. juni 2012

scarina

Jeg har stemt majse, synes det er rigtig flot og sødt. men kan også godt lide carolina. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.