Hjælp os piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Fair nok  

Vi har også rigtig svært ved at vælge herhjemme

Det ender med at hun bliver navneløs 

Hehe, det er også et meget svært valg.

Håber i finder det i synes er det rette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi fortrød vores valg af navn til vores babypige, så nu har vi fundet 3 nye som vi vakler imellem, så hjælp os med at finde det bedste

Vil ikke have et navn som ALLE hedder, så det er også en del af vores dilemma, for det ene ved vi at der er mange der hedder, men vi kan godt lide det alligevel  

Efternavnet bliver Jensen

(Stavemåderne bliver ikke lavet om, uanset hvad )

Majse

Anmeld

28. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

JJallilillill

Tak for dit svar

Vi synes egentlig selv, at Carolina er det navn der går bedst med Jensen Måske fordi at vi er bange for at Lilli Jensen kommer til at lyder meget gammeldags. Og Majse er der rigtig mange der hedder efterhånden, men det er bare så sødt et navn

Ja Lilli jensen er lidt plejehjems agtig hehe

Anmeld

28. maj 2012

tarkoflen

Det er gået min næse forbi at Majse er blevet et populært navn men synes det er super sødt og synes også det passer ok med Jensen

Held og lykke med at finde det helt rigtige navn! Må man spørge hvad I gik væk fra?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er gået min næse forbi at Majse er blevet et populært navn men synes det er super sødt og synes også det passer ok med Jensen

Held og lykke med at finde det helt rigtige navn! Må man spørge hvad I gik væk fra?

Majse er rigtig sødt

Helst ikke, vi har nemlig ikke snakket noget om navnet til noget, og hvis vi nu skulle ombestemme os igen Kender rimelig mange herinde

Anmeld

28. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Majse er rigtig sødt

Helst ikke, vi har nemlig ikke snakket noget om navnet til noget, og hvis vi nu skulle ombestemme os igen Kender rimelig mange herinde

Helt ok, man bliver jo bare så nysgerrig

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Helt ok, man bliver jo bare så nysgerrig

Helt rigtigt  

Anmeld

28. maj 2012

MortilElias2010

Carolina eller Lilli lige umiddelbart. 

Jeg syntes der kommer for meget s' i Majse Jensen  

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

Jeg har stemt Lilli, men kan bedst lide stavemåden Lily Måske jeg har læst for meget Harry Potter, men ... Ja Den bliver sikkert hurtigt til lille Jensen, hvilket jo også er MEGA kært til en lille ny Jensen 

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes Lilli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.