Louise17 skriver:
Er goodt nok spændt på om jeg bliver sygemeldt resten af graviditeten imorgen. Er 4+3 der. Begyndte at bløde grundet arbejdet igår.. Hmmm 

Jeg har tabt 4 gange før. Er efter 4 gang blevet fulgt af en gynækolog. Denne gang her begyndte jeg at bløde i uge 6 og var sygemeldt 1 uge af gangen indtil jeg stoppede med at bløde, når jeg stoppede med at bløde måtte jeg begynde at arbejde igen. Jeg stoppede med at bløde i uge 10 og har arbejdet lige siden. Jeg har siden uge 9 lidt af stærke smerter i lænden efter for meget aktivitet, så jeg gik til lægen for at få en sygemelding, da mit job også er meget krævende med mange skridt, løfft og forflytninger. Jeg fik den melding det ikke kunne være mit bækken der gjorde ondt så tideligt i graviditeten. Så jeg skulle bare holde mig i gang og blive ved at arbejde. og så måtte jeg gå i fysiotearapi hvis jeg ønskede det (for egen regning).
En sygemelding er bestemt ikke nem at få (for mit vedkommende).
Nu er jeg 20 graviditets uge og arbejder stadigvæk og ligger brak når jeg kommer hjem grundet smerter i lænden.
Du kan nok regne med du får afvide du skal holde dig i ro imens du bløder, men skal i gang igen efterfølgende, og må passe dig selv på arbejdet.

Anmeld