Gad vide om jeg bliver sygemeldt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Helloo

Er goodt nok spændt på om jeg bliver sygemeldt resten af graviditeten imorgen. Er 4+3 der. Begyndte at bløde grundet arbejdet igår.. Hmmm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

HeidiW86

Louise17 skriver:

Er goodt nok spændt på om jeg bliver sygemeldt resten af graviditeten imorgen. Er 4+3 der. Begyndte at bløde grundet arbejdet igår.. Hmmm 

Hvad arbejder du med??

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

Arbejder i butik, så der er en del slæberi med tunge ting, og det gør ondt at sidde ved kassen i min lænd (grundet skæv bækken)

Anmeld

28. maj 2012

HeidiW86

Louise17 skriver:

Arbejder i butik, så der er en del slæberi med tunge ting, og det gør ondt at sidde ved kassen i min lænd (grundet skæv bækken)

Når for Søren da! Ønsker du at blive sygemeldt??

Anmeld

28. maj 2012

come2

Louise17 skriver:

Jeg tror ikke man bliver sygemeldt resten af tiden. Måske starter man ud med at arbejde mindre.

Eller prøver sig frem med akupunktur og lign, for at kunne klare arbejdsdagen.

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

HeidiW86 skriver:

Når for Søren da! Ønsker du at blive sygemeldt??

Ekstrem især fordi det gør ondt hvis jeg har sat en halv time også halter jeg nærmest resten af dagen..

Mine vagter er normalt 5 timer 2 en halv ved kassen, og 2 en halv hvor jeg slæber tunge ting, og virkelig anstænger mig.. Og hver anden søndag 10 timer fra 8 - 18.15 og det alt for stressende i øjeblikket..

I min sidste graviditet blev jeg sygemeldt fra uge 4 - til jeg tabte i uge 8 grundet skæv bækken..  Og det var simpelthen det første jeg mærkede i denne her graviditet 

Er bare også bange for at anstrænge mig igen og begynde at bløde, også tabe

Anmeld

28. maj 2012

HeidiW86

Louise17 skriver:

Ekstrem især fordi det gør ondt hvis jeg har sat en halv time også halter jeg nærmest resten af dagen..

Mine vagter er normalt 5 timer 2 en halv ved kassen, og 2 en halv hvor jeg slæber tunge ting, og virkelig anstænger mig.. Og hver anden søndag 10 timer fra 8 - 18.15 og det alt for stressende i øjeblikket..

I min sidste graviditet blev jeg sygemeldt fra uge 4 - til jeg tabte i uge 8 grundet skæv bækken..  Og det var simpelthen det første jeg mærkede i denne her graviditet 

Er bare også bange for at anstrænge mig igen og begynde at bløde, også tabe

Det kan jeg godt forstå! Det da bestemt heller ikke sjovt, men det er tidligt at blive sygemeldt, kan du ikke få lov at lave noget som ikke er så krævende?

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

HeidiW86 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det da bestemt heller ikke sjovt, men det er tidligt at blive sygemeldt, kan du ikke få lov at lave noget som ikke er så krævende?

Det ved jeg ikke rigtig jeg kan nemlig ikke holde til at sidde ned særlig langtid af gangen 

Anmeld

28. maj 2012

HeidiW86

Louise17 skriver:

Det ved jeg ikke rigtig jeg kan nemlig ikke holde til at sidde ned særlig langtid af gangen 

Når oki.. Lyder ikke rart..

Anmeld

28. maj 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Kan du så ikke stå i mælken, fylde pålæg op, være flaskedreng uden at løfte kasserne, feje, gøre rent, hente returvare eller bestille vare hjem??

Det er i hvert fald ikke de mest krævende opgaver i en butik da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.