Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Guuuuud! Det vidste jeg ikke! Tillykke for den da!!
Guuuuud! Det vidste jeg ikke! Tillykke for den da!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Dejligt at Villads har været en nem lille dreng, så mon ikke også nr 2 bliver det
Dejligt at Villads har været en nem lille dreng, så mon ikke også nr 2 bliver det
_-Kathrine-_ skriver: Ooorrrkkkk ja Jeg er i uge 11 med termin 28/12
Ooorrrkkkk ja Jeg er i uge 11 med termin 28/12
Ajjj.... TILLYKKE!!!
Hvor er det skønt for jer - jeg kan godt blive en lille bitte smule misundelig Men Aske har jo så ikke været helt så nem, så vi har noget godt af lige at komme lidt ovenpå alle sammen, sove om natten og sådan...
Men hvor er det bare endejlig nyhed... I skal nok få endnu en nem lille størrelse, det krydser jeg fingre for
Glæder mig til at høre meget, meget mere... nu er det jo så snart tid til NF - bliver skønt at se den lille spire!! Du må endelig holde os opdateret
Line (der bliver lidt skruk af denne her slags indlæg - fyyy Kathrine!!! )
Pipkukkeren skriver: Ajjj.... TILLYKKE!!! Hvor er det skønt for jer - jeg kan godt blive en lille bitte smule misundelig Men Aske har jo så ikke været helt så nem, så vi har noget godt af lige at komme lidt ovenpå alle sammen, sove om natten og sådan... Men hvor er det bare endejlig nyhed... I skal nok få endnu en nem lille størrelse, det krydser jeg fingre for Glæder mig til at høre meget, meget mere... nu er det jo så snart tid til NF - bliver skønt at se den lille spire!! Du må endelig holde os opdateret Line (der bliver lidt skruk af denne her slags indlæg - fyyy Kathrine!!! )
Ja, det er en skam der ikke kan laves anonyme svar... Men umiddelbart er det heller ikke lige op over her! Ikke fordi jeg ikke allerede kan opleve at blive lidt skruk igen, når der er helt små babyer, eller gravide maver omkring mig... Men vi nyder også bare at have Aske og da vi har haft et temmelig hårdt første år med mange øreproblemer og ingen ordentlig nattesøvn, ja så er det lidt det vi drømmer om! Vi skal lige for alvor prøve hvordan det er at sove hele natten igennem uden at være oppe 100 gange og ikke mindst prøve at vågne op i vores egen seng - begge to Men der er jo også noget leveringstid på sådan en lillesøster eller lillebror... så det varer ikke flere år inden vi skal igang igen!! Men jeg glæder mig da til at høre nærmere, når det lykkes for jer Line
Ja, det er en skam der ikke kan laves anonyme svar...
Men umiddelbart er det heller ikke lige op over her! Ikke fordi jeg ikke allerede kan opleve at blive lidt skruk igen, når der er helt små babyer, eller gravide maver omkring mig...
Men vi nyder også bare at have Aske og da vi har haft et temmelig hårdt første år med mange øreproblemer og ingen ordentlig nattesøvn, ja så er det lidt det vi drømmer om! Vi skal lige for alvor prøve hvordan det er at sove hele natten igennem uden at være oppe 100 gange og ikke mindst prøve at vågne op i vores egen seng - begge to
Men der er jo også noget leveringstid på sådan en lillesøster eller lillebror... så det varer ikke flere år inden vi skal igang igen!!
Men jeg glæder mig da til at høre nærmere, når det lykkes for jer
Line
Jeg kan kun følge dig..Efter en hård omgang med Lisa er vi stadig ikke helt nået til en hel nattesøvn Men vi håber at det snart kommer...Nu skal jeg lige pleje min karriere de næste år men om 3 måske 4 år, så er jeg nok klar igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128