Skal I snart på den igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg ville bare høre om der var nogen fra denne gruppe, der snart skal igang igen

Vi har besluttet at starte om en måneds tid, så jeg er bare så spændt.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

birthee

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg ville bare høre om der var nogen fra denne gruppe, der snart skal igang igen

Knus

ihh det lyder spændende  ville gerne svare dig, men der er ikke mulighed for anonyme svar, så du må skrive en pb til mig

Anmeld

31. maj 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hejsa.

Knus

Nej her går der lige 1-2 år endnu inden vi vil igang. Elsker at have min lille guldklump for mig selv, så vi venter lidt endnu

Anmeld

2. juni 2012

Line Højdal

Anonym skriver:

Hejsa.

Knus

Ja, det er en skam der ikke kan laves anonyme svar...

Men umiddelbart er det heller ikke lige op over her! Ikke fordi jeg ikke allerede kan opleve at blive lidt skruk igen, når der er helt små babyer, eller gravide maver omkring mig...

Men vi nyder også bare at have Aske og da vi har haft et temmelig hårdt første år med mange øreproblemer og ingen ordentlig nattesøvn, ja så er det lidt det vi drømmer om! Vi skal lige for alvor prøve hvordan det er at sove hele natten igennem uden at være oppe 100 gange og ikke mindst prøve at vågne op i vores egen seng - begge to

Men der er jo også noget leveringstid på sådan en lillesøster eller lillebror... så det varer ikke flere år inden vi skal igang igen!!

Men jeg glæder mig da til at høre nærmere, når det lykkes for jer

Line

Anmeld

5. juni 2012

_-Kathrine-_

Ooorrrkkkk ja
Jeg er i uge 11 med termin 28/12

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Ooorrrkkkk ja
Jeg er i uge 11 med termin 28/12

Tillykke! Tager virkelig hatten af for jer der får dem tæt på hinanden.. Det ville jeg slet ikke kunne overskue endnu

Anmeld

5. juni 2012

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Tillykke! Tager virkelig hatten af for jer der får dem tæt på hinanden.. Det ville jeg slet ikke kunne overskue endnu

Tak
Det var ogs en svipser, men stadig en ønskebaby...
Vi har været meget heldige med villads fra dag 1 - så lur mig om vi ikke får en rigtig strid unge denne gang ej, det er godt der er lidt leveringstid, så Villads kan blive lidt større.... Der bliver 20 mdr imellem dem...

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Tak
Vi har været meget heldige med villads fra dag 1 - så lur mig om vi ikke får en rigtig strid unge denne gang ej, det er godt der er lidt leveringstid, så Villads kan blive lidt større.... Der bliver 20 mdr imellem dem...

Dejligt at Villads har været en nem lille dreng, så mon ikke også nr 2 bliver det

Anmeld

6. juni 2012

otlitrom

Ja, jeg er i uge 25 med nr 2. Det var vist ikke heeeeeelt planlagt, men Boas er reagensglasbarn, så vi troede lissom ikke vi kunne få børn naturligt. Det havde lægerne jo sagt! Jeg nåede aldrig at få min mens.... Der bliver 14½ måned imellem dem!

Jeg hørte til her, og havde termin med Boas 22/6 sidste år.. Han valgte dog først at komme 3. juli, så egentligt hører jeg vel til 3. kvartal nu? Ligemeget. Jeg så din tråd og tænkte jeg ville svare!

Anmeld

6. juni 2012

otlitrom

_-Kathrine-_ skriver:

Tak

Guuuuud! Det vidste jeg ikke! Tillykke for den da!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.