Onsdagsvejning... og så på en torsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

ka li ja

hvor er vi bare nogle fjolser hva line!
jeg åd chokoladekiks i går.... mange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

hvor er vi bare nogle fjolser hva line!
jeg åd chokoladekiks i går.... mange...

Vi æder, hver gang Kasper har fri fra arbejde, for så skal vi jo hygge og se film. Og hvis det så lige passer om dagen, hvor jeg jo også er hjemme, så kan vi lige se noget af det vi har optaget, mens vi spiser. Det er helt galt.

Uhm, chokoladekiks... Jeg måtte nøjes med knækbrød med ost i går, for jeg var alene hjemme, og så skal jeg ikke åbne for noget nyt (vi skal jo dele... indtil det er åbnet). Men det blev så også til en del. Har faktisk i længere tid tænkt på, hvad jeg skal have at spise om lidt... det er vist en mega dårlig vane (men vi har koldskål...!)

Måske er det alligevel godt, vi ikke bor ved siden af hinanden

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

ja er du da tosset det ville ende galt!!!!
jeg er ved at drikke mig mæt i cola light og så går jeg i seng lige om lidt. jeg vil nemlig se den nye tv2 serie. og så kan jeg falde i søvn til magnolia på dr bagefter

kan du sove godt engang, og spis nu ikke for meget men koldskål er vel ikke så slemt! er det?

Anmeld

23. april 2009

linemus

Det lyder rigtig hyggeligt Sov godt. Jeg må lige tjekke, hvad det er for en ny serie... Tror ikke koldskål er helt sundt, men det kunne nok være værre - som fx den triple-chokoladekage, jeg har lovet at tage med til babytræf

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

uhhmmm glæder mig!
serien skulle vist være pænt pinlig. lige noget for mig.
nat

Anmeld

23. april 2009

Kaufie

Hehe - jeg kunne nøjes med en banashake i aften -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.