Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling<3 skriver: Det har jeg nemlig også læst, men ved ikke rigtigt så meget om proppen og tegn - er første gang's gravidEj hvor sjovt, så kan vi da bare sidde og vente sammen, på at der sker noget hehe..
Det har jeg nemlig også læst, men ved ikke rigtigt så meget om proppen og tegn - er første gang's gravidEj hvor sjovt, så kan vi da bare sidde og vente sammen, på at der sker noget hehe..
Jep det kan vi nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Faith skriver: Jep det kan vi nemlig
Anonym skriver: jeg har en tid ved min jordemoder i morgen kl 11.05, ville i vente?
jeg har en tid ved min jordemoder i morgen kl 11.05, ville i vente?
Jeg ville helt klart ringe! Men det er nok en temperementssag. Tænker bare at hvis slimproppen er røget og du har noget der minder om veer, så er kroppen i gang med et eller andet.
Kan du ikke ringe derind for en sikkerhedsskyld, så kan de sige, om du kan vente til i morgen...
Åhh ring for pokker da .. ..
for der intet er galt ..
Darling<3 skriver: Kan faktisk godt unde dig, at der sker noget hos dig først ( din status siger vand i ben og fusser - jeg er kun utålmodig )
Kan faktisk godt unde dig, at der sker noget hos dig først ( din status siger vand i ben og fusser - jeg er kun utålmodig )
Hehe sødt af dig
Jeg havde ikke skyggen af vand i kroppen under første graviditet. Men skal da lige love for jeg har elefantfødder denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128