er der nogle der har prøvet noget lignende?- er meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej alle. 
Jeg er 27+1 idag, igår da jeg vågnede lå der en okay stor klat blod i mine trusser, og noget lyst slim. Jeg fik meget ondt ved middags tid, det var en smerte som kom og gik, faktisk ligesom menstruations smerter, bare meget voldsomme.. kunne slet ikke holde ud at ligge ned. Smerterne forsvandt igen ved aften tid. 
Har haft helt de samme smerter igen i dag, er begyndt at blive okay nervøs, er der nogle der har prøvet det samme, som måske ved hvad det kan være?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

kimfrit

Jeg ville have ringet til fødegangen da jeg opdaget blodet... Så mit forslag er at ringe til dem

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Hej alle. 
Jeg er 27+1 idag, igår da jeg vågnede lå der en okay stor klat blod i mine trusser, og noget lyst slim. Jeg fik meget ondt ved middags tid, det var en smerte som kom og gik, faktisk ligesom menstruations smerter, bare meget voldsomme.. kunne slet ikke holde ud at ligge ned. Smerterne forsvandt igen ved aften tid. 
Har haft helt de samme smerter igen i dag, er begyndt at blive okay nervøs, er der nogle der har prøvet det samme, som måske ved hvad det kan være?  

Det lyder lidt som om at det er din slimprop der er smuttet

Synes du skal ringe til FG

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

kimfrit skriver:

Jeg ville have ringet til fødegangen da jeg opdaget blodet... Så mit forslag er at ringe til dem

ja, jeg havde også ringet med det samme.

TS: Jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men er sikker på at de vil se på det på fødegangen.

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Det lyder lidt som om at det er din slimprop der er smuttet

Synes du skal ringe til FG

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Faith skriver:

Hvad gør man egenligt hvis proppen ryger så tidligt??

Jeg venter spændt på at min går, men jeg er også længere henne

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Hvad gør man egenligt hvis proppen ryger så tidligt??

Jeg venter spændt på at min går, men jeg er også længere henne

Jeg ved det faktisk ikke. For har læst at selvom proppen går er det ikke ensbetydende med at fødslen er oppe over, bare et tegn på at kroppen er ved at gøre sig klar.

Jeg venter osse spændt på at min ryger. Den nåede ikke at gå 1. gang.

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Faith skriver:

Jeg ved det faktisk ikke. For har læst at selvom proppen går er det ikke ensbetydende med at fødslen er oppe over, bare et tegn på at kroppen er ved at gøre sig klar.

Jeg venter osse spændt på at min ryger. Den nåede ikke at gå 1. gang.

Det har jeg nemlig også læst, men ved ikke rigtigt så meget om proppen og tegn - er første gang's gravid

Ej hvor sjovt, så kan vi da bare sidde og vente sammen, på at der sker noget hehe..

Anmeld

28. maj 2012

babymus77

Jeg ville også ringe til fg!!! Hvis det er små veer og slimprop så det vigtig de stopper det;-)

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har en tid ved min jordemoder i morgen kl 11.05, ville i vente? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.